Annyira lefoglalta a Silent Hill játékok művészét a munka, hogy nem volt ideje csajozni
Masahiro Ito mindent feladott azért, hogy a Silent Hill játékok a lehető legjobbak legyenek.
A 2001-es, klasszikus túlélőhorror remake-jéért a műfajban járatos Bloober Team (Layers of Fear, Observer, The Medium) felel, amely az Unreal Engine 5 erejét hívta segítségül, hogy az eredeti játék esszenciáját megtartva továbbfejlesszék azt. Olyan újításokra számíthatnak a rajongók, mint a modernizált játékmenet, a megváltoztatott kameranézet, az átdolgozott harcrendszer és irányítás, valamint a látványosabb környezet, mindezt viszont ugyanúgy Akira Yamaoka zseniális dallamai kísérik.
Elolvasom a tesztetMasahiro Ito mindent feladott azért, hogy a Silent Hill játékok a lehető legjobbak legyenek.
Nem csak a sajtó, a játékosok is szeretik a Bloober Team műhelyéből kikerült felújítást.
Videóban mesélünk nektek arról, hogy is sikerült a Silent Hill 2 remake.
Lehet ragozni (és fogjuk is!), de mindenekelőtt kezdjük a jó hírrel: a Silent Hill 2 remake az év egyik legkellemesebb meglepetése lett, ha nem is hibátlan, de mindenképp nagyszerű felújítása a 2001-es klasszikusnak.
Az eredeti Silent Hill 2 elkészítését felügyelő Masashi Tsuboyama örül, hogy olyan lett a felújított változat, amilyen.
A valóságnál sokkal negatívabb értékelések lettek felüntetve a Bloober Team horrojának adatlapján.
A Bloober Team ezzel illusztrálta a felújítási munkálatok eredményeit.
Ahogy sejtettük, a Sony exkluzivitása idővel lejár, így más platformokra is ellátogat a Konami és a Bloober Team játéka.
A Bloober Team egy streameren keresztül megmutatta a horrorjáték elejét.
A Bloober Team elárulta, hogy hány óra alatt érhetünk a feltámasztott horror végére, és mi a helyzet akkor, ha mindent alaposan megvizsgálunk.
Eközben pedig a külföldi sajtó egyes képviselői kipróbálhatták a Bloober Team horrorját, és beszámoltak a tapasztalataikról.
A Bloober Team vezérigazgatójának, Piotr Babienónak a fülébe is eljutottak az aggódó hangok, amiket nem hagyott szó nélkül.
A Bloober Team nem titkolózik tovább, zsúfoltnak ígérkezik az őszi szezon.
A Bloober Team a Konamira mutogat, és adott némi helyzetjelentést is.
A Bloober Team megmutatja, hogyan lehel új életet a klasszikus horrorfranchise-ba.
A Bloober Team reagált a projektet temető pletykákra.
Most több minden is azt sejteti, hogy már nem kell olyan sokat várnunk a megjelenésre.
A Layers of Fear remake volt az utolsó cím, amellyel ezt a kategóriát célozták meg.
A Bloober Team olyan szinten ragaszkodott a húszéves játékmenethez, hogy az már az élményt veszélyeztette. Szerencsére ott voltak az eredeti fejlesztők.
A Bloober Team vezető producere elmondta, hogy miképpen hatott rájuk a Capcom horrorjátéka.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)