Azt, hogy a játékot nem csak ráncfelvarrják, hanem részben újragondolják, jól jelzi, hogy a fejlesztést a pszichológiai horrorra szakosodott lengyel Bloober Teamre bízták, de a folyamatot az eredeti cím szellemi atyjai felügyelik: Motoi Okamoto producer, Masahiro Ito konceptművész és Akira Yamaoka zeneszerző.
Velük beszélgetett az amerikai IGN arról, mire számíthatunk az Unreal Engine 5-ben készülő, PlayStation 5-ön és Steamen megjelenő játéktól.
A videót mindenkinek ajánljuk; például ezek derülnek ki belőle:
- A szörnyek mozgását, viselkedését és MI-jét alaposan megváltoztatták, az eredeti játék harcrendszere ugyanis mai szemmel nem túl szórakoztató a fejlesztők szerint.
- A lengyelek annyira tisztelik az eredetit, hogy néhol a japánoknak kellett győzködniük őket, hogy merjenek rajta változtatni.
- A zenét is újraírta és -rögzítette Yamaoka, de tudta, hogy a rajongók nagyon nehezen viselnék, ha nem az eredeti dallamok kísérnék őket, így a főtémákon nem változtatott.
- A főszereplő, James Sunderland idősebb lesz a remake-ben, részben azért, mert azt szeretnék, ha a karakter még megviseltebb és elkínzottabb legyen, részben pedig azért, mert a rajongók is felnőttek azóta és így jobban azonosulnak majd vele.
- Az atmoszféra pont olyan nyomasztó lesz, sőt, a Bloober Team munkájának hála a remake-kel játszani félelmetesebb lesz, mint az eredetivel volt.
A Silent Hill 2 remake-je idén érkezik, dátum egyelőre nincs. A Konaminak mindenesetre addig, így húsz év után minimum illene kifizetni az eredeti játék fordítóját, ha már eddig nem sikerült.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.