Ma széles körben elérhetővé válik a Silent Hill 2 remake, aminek elkészítésével a Konami a horrorban jártas Bloober Teamet bízta meg. A 87-es kritikusi Metacritic-átlag arról árulkodik, hogy a csapat kiváló munkát végzett, annak ellenére, hogy a trailerek nem voltak túl meggyőzőek, a végére valami egészen jó született.
Masashi Tsuboyama, a 2001-es eredeti változat rendezője X-en osztotta meg véleményét az új kiadásról. Bár még nem volt alkalma játszani vele, elmondta, nagyon örül, hogy elkészülhetett, de hozzátette, az, hogy jó lett-e vagy sem, nem befolyásolja az eredeti változatot.
"Szerintem a remake igazi értéke, hogy egy új generáció játszhatja. Alkotóként nagyon örülök ennek. Már 23 év eltelt! Ha nem ismered az eredetit, akkor is élvezheted a remake-et."
Úgy gondolja, a játékélmény szempontjából a felbontás és a realizmus növelése elhanyagolható amellett, hogy a fix kameraállásokról váll mögötti nézetre váltottak, ami hatással van a harcra, a pályatervezésre is. A fix kamera technikai korlátok miatt kellett régen, ő sem volt elégedett ezzel a megoldással, a TPS-nézetnek viszont ugyancsak örült.
A hét folyamán a mi tesztünk is elkészül, mazurt már beküldtük a ködbe, hogy megnézze, milyen rémségeket rejt.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!