A Ubisoft szerint a Ghost of Yotei mellett elfér az Assassin's Creed Shadows is
A vállalat kénytelen volt 2025-re halasztani az új Assassin's Creed megjelenését, ami a Ghost of Yotei bejelentése után történt meg.
Az Assassin's Creed Shadows a feudális Japánban játszódik, és két karaktert terelgethetünk benne: az egyikük az őslakos shinobi, Naoe, aki szövetségre lép Jaszukéval, a fekete szamurájjal, amelyet egy valóban létezett történelmi személy inspirált. Naoével olyan helyekre is eljuthatunk a játékmenet során a parkournak és a szigonyvetőjének köszönhetően, ahová Jaszukéval nem, inkább a lopakodásban és a csendes gyilkosságokban tündököl, míg a férfi masszív, törtető harcosként funkcionál.
Elolvasom a tesztetA vállalat kénytelen volt 2025-re halasztani az új Assassin's Creed megjelenését, ami a Ghost of Yotei bejelentése után történt meg.
Az új üzletpolitika az Assassin's Creed Shadows megjelenésével kezdődik jövő februárjában.
A Ubisoft a halasztás mellett döntött, és bejelentett egy új premierdátumot.
Az Assassin's Creed Shadows sajtóeseményei mellett úgy ahogy van az egész Tokyo Game Show-t kihagyják a franciák.
Legalábbis ez derült ki egy idejekorán kiszivárgott fejlesztői naplóból.
Egyelőre még várunk a hivatalos megerősítésre, de jól hangzik.
Sokan emlékeznek erre a kunsztra a régi játékok veteránjai közül.
A sorozat vezető producere maga árulta el, hogy milyen sűrűn érkezhetnek a jövőben a széria fővonalas játékai.
A Ubisoft magyarázkodása nem segített sokat a dolgokon, a hivatalos fórumon még erősebb lett a gyűlölethullám.
A franchise japán rajongóinak szánt levél nem segített sokat a feltüzelt helyzeten.
A jövőben jobban fognak figyelni, cserkészbecsszó.
Vannak, akik őszintén hiszik, hogy egy Change.org petícióval kukázni lehet egy közel 200 millió dolláros projektet.
Ha nem is feltétlenül egy az egyben hasznosították újra, az ötletet feltehetően az Assassin's Creed 3-ból vették át.
Új nevet is kaphatott a platform, amely összefogja az Assassin's Creed szériát a jövőben.
A Ubisoft Quebec egyik munkatársa magyarázta el, hogy milyen szempontokat vettek figyelembe a térkép tervezésekor.
Részletekbe menően mesélt a Ubisoft a széria feudális Japánban játszódó felvonásáról.
A CGI ízelítők után végre kaptunk egy darabkát a tényleges játékélményből, és egyelőre nincs okunk panaszra.
Eleinte félreérthető volt, ezért pontosításra szorult a cég kommunikációja a témában.
Alaposan felborzolta a kedélyeket az Assassin's Creed Shadows egyik főhőse, Yasuke, a fekete szamuráj.
Ha parkourra kerül a sor, nem kérdés, hogy melyikük lesz hatékonyabb.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)