A Ubisoft legnagyobb franchise-a egyértelműen az Assassin's Creed, ebbe is fekteti a vállalat a legtöbb erőforrást, ugyanis számos projekt formálódik a háttérben. Közzöttük van a már leleplezett Assassin's Creed Shadows, valamint az egyelőre Codename Hexe kódnéven futó boszorkányos cím, de az Assassin's Creed IV: Black Flag remake-jét takaró Codename Obsidian, a Mediterrán térségbe elkalauzoló Codename Nebula, valamint más koncepciók is (például multis mókák).
Ezekben az azonos branden kívül az is közös, hogy egyetlen platform, az Assassin's Creed Infinity fogja majd össze őket, amelyet állítólag úgy kell elképzelnünk, mint a játékbeli Animust: a játékos "befekszik" a szerkezetbe, vagyis belép az Infinity hubba, és elindítja/folytatja a kívánt játékot. Ezen kívül a platform az élő szolgáltatás élményét is nyújtja majd online piactérrel, ami különféle kozmetikai cuccokat lehet beszerezni, valamint az extra tartalmat adó mini battle passekkel.
Miután a Summer Game Fest keretében megtartott Ubisoft Forwardon egy masszívabb gameplay bemutatót is kapott az Assassin's Creed Shadows, a Ubisoft executive producere, Marc-Alexis Côté a Game File-nak adott interjút, és szóba került a régóta húzódó platform is. Côté két fontos információt is elárult az Infinityvel kapcsolatban: egyrészt azt, hogy a platform valószínűleg nem ezen a néven fog futni, hanem átnevezik a sokkal egyértelműbb Animus Hubra, másrészt pedig azt, hogy az Assassin's Creed Shadows megjelenésével egyszerre rajtolhat el.
Az Assassin's Creed Shadows a tervek szerint november 15-én érkezik meg PC-re, PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re, így az Animus Hub akörül debütálhat, ha minden a tervek szerint megy.