Hirdetés

Kiderült, hogy mekkora területet járhatunk be az Assassin's Creed Shadowsban

|

A Ubisoft Quebec egyik munkatársa magyarázta el, hogy milyen szempontokat vettek figyelembe a térkép tervezésekor.

Hirdetés

Lepörgött a Ubisoft saját nyári bemutatója, a Ubisoft Forward, ahol a francia vállalat egy látványos játékmenet előzetes kíséretében mesélt nekünk a novemberben érkező Assassin's Creed Shadowsról. A trailer keretein belül a két irányítható karaktert, Jaszukét és Naoét is láthattuk mozgásban - előbbi a közelharcra, utóbbi a lopakodásra és csendes gyilkosságokra fókuszál majd.

A fejlesztők korábban már meséltek egy keveset arról, hogy a Ubisoft az Assassin's Creed Valhalláénál is nagyobb térképpel várja-e a játékosokat a Shadowsban. Ekkor Jonathan Dumon, a játék kreatív vezetője tett erős utalást arra, hogy a feudális Japánban játszódó felvonás terjedelme a 2017-es Originséhoz áll majd közelebb.

Hirdetés

A Ubisoft Forward után Simon Lemay-Comtois, a Ubisoft Quebec egyik munkatársa ült le beszélgetni VGC-vel, akiknek megerősítette, a Shadows valóban kisebb lesz a Valhallánál - ő is arról beszélt, hogy akkora lesz a bejárható terület, mint az Originsben - majd több részletet is megosztott ezzel kapcsolatban.

Elmondta, hogy nem volt céljuk, hogy Japán teljes területét lefedjék, annak ellenére sem, hogy az ország viszonylag kompakt méretéből kifolyólag megtehették volna.

"A történet, amelyre fókuszálunk, leginkább Közép-Japánra koncentrálódik, így nem fedtük le az ország teljes területét, szóval már nagyjából tudtuk, hogy meddig akarunk terjeszkedni. Tehát valami fontos dolog történik Kiotóban, valami fontos dolog történik Oszakában, Azucsiban - szükségünk van ezekre a helyekre…"

- fogalmazott Comtois.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Úgy folytatta:

"Nagy kiterjedésű kastélyokat építettünk, majd azon gondolkoztunk, hogy mennyi nyílt világra van szükségünk ezek között, hogy hiteles legyen, és a játékosok kalandnak érezzék, ahogy mozognak közöttük, anélkül, hogy naphosszat lovagolnának, hogy eljussanak egyik kastélyból a másikba. Elég trükkös dolog ezt kidolgozni, de végül megtaláltuk a megfelelő arányokat azok között a városok és kastélyok között, amiket szerettük volna megjeleníteni, szóval ez indokolja a világtérképünk méretét."

A feudális Japánban játszódó Assassin's Creed Shadows 2024. november 15-én jelenik meg PC-re, Macre, iPadre, PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)