A Microsoft és a Bethesda elkezdte visszatéríteni a Redfall soha el nem készült extra tartalmai árát
A redmondiak ígéretükhöz híven nem feledkeztek meg azokról, akik a vámpíros lövölde drágább, Bite Back kiadását választották.
A Dishonored 1-2, Prey és a Deathloop játékok fejlesztőinek FPS-ében egy félresikerült tudományos kísérlet következtében vámpírok szállják meg és zárják el a külvilágtól a massachusettsi Redfallt, illetve a városnak otthont adó szigetet, a helyzetet pedig négy egyedi karakter oldhatja csak meg. A játékmenet során egyedül vagy négyfős csapatba verődve vadászhatjuk le a vérszívókat és emberi csatlósaikat, mindezt pedig egy nagy játszótéren tehetjük meg.
Elolvasom a tesztetA redmondiak ígéretükhöz híven nem feledkeztek meg azokról, akik a vámpíros lövölde drágább, Bite Back kiadását választották.
Ráadásul többé nem kell attól félnünk, hogy örökre eltűnik az Arkane Austin vámpíros lövöldéje.
Mielőtt távoznak még jobbá teszik a játékaikat.
Ha a Microsoft nem zárja be az Arkane Austint, még májusban megkaptuk volna a játék legfontosabb frissítését.
Nemrég ünnepelte első születésnapját a vámpíros lövölde, de ahogy a vásárlókról, úgy erről is megfeledkezett az Xbox, a Bethesda, de még az Arkane csapata is.
Csak emlegetni kellett, és a semmiből beesett a konzolos performance módot és más fejlesztéseket hozó update.
Öt hónappal a megjelenése után tetszhalott állapotba került az Arkane kooperatív lövöldéje, nem kell már sok, hogy beálljon a hullamerevség.
A vámpíros lövölde nagyon gyorsan elhalt, valószínűleg már a Game Pass előfizetői sem pörgetik annyira.
Phil Spencer korábbi gondolataihoz csatlakozott a zöldek vezetője.
A jelentés szerint mire a vámpíros lövölde elkészült, a stúdió veteránjai elszivárogtak.
Nem sikerült túl acélosra a rajt, de az a néhány játékos is elpártolt már, aki esélyt adott az Arkane loot shooterének.
Kacinak nem a Redfall miatt hullott ki minden hajszála, de azért szívesen felidegesíti magát a játékkal a kedvetekért.
Ígérgetni persze lehet, de a Bethesda múltját ismerve azért vannak aggályaink.
Videóban mesélünk arról, miért nem lett végül jó játék a Redfall.
Hiába a hosszú hónapokon át felépített hype, a Redfall nincs kész, és ami mégis kész van belőle, az harmatgyenge.
Az Arkane Studios végre elmesélte, hogy milyen vasra lesz szükségünk a vámpírirtáshoz, de azt már nem kötötte az orrunkra, hogy melyik konfignál mire számíthatunk.
Valószínűleg nem dicsérik majd meg a játékosok az Arkane csapatát, amiért egy fontos funkció nélkül dobja piacra a vámpíros Redfallt.
Eddig nem ismert részletekről rántotta le a leplet a Redfall vezető fejlesztője.
Május elején érkezik a kooperatív akciójáték, amit sokan a Left 4 Dead szériához hasonlítanak, de a valóságban nagyon távol áll tőle.
A Redfall sztorija mellett a játékmenetéből is mutat új pillanatokat a ma kiadott trailer.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)