Hirdetés

Nyugi, a Starfield jobb lesz a Redfallnál – ígéri az Xbox fejese

|

Ígérgetni persze lehet, de a Bethesda múltját ismerve azért vannak aggályaink.

Hirdetés

Az Arkane (melynek nevéhez olyan játékok fűződnek, mint a Dishonored 1-2, a Prey és a Deathloop) és a folyamatos hype miatt nem volt nehéz úgy tekinteni a Redfallra, mint 2023 egyik legjobban várt címére, aztán megjelentek az első tesztek, amik alapján sem a Bethesda, sem a Microsoft nem lehetett büszke a végeredményre.

Mi is megvizsgáltuk, hogyan sikerült a Redfall, és ahogy Kaci megfogalmazta, a játék nagyon nincs kész, és ami mégis kész van belőle, az harmatgyenge, ezt kár volt így kiadni. Nyilvánvalóan az illetékesek is tisztában vannak ezzel, és valószínűleg számos javításra lehet számítani az Arkane részéről, de sokan már kongatják a vészharangot a Bethesda másik idei nagy dobása, a Starfield miatt. Mindezek hatására az Xbox részleg vezére, Phil Spencer megkezdte a tűzoltást. 

Hirdetés

Spencer a Kinda Funny Games műsorában jelent meg, hogy beszéljen arról, mi ment félre a Redfallnál. Az elnök elmondta, hogy teljes felelősséget vállal azért, hogy ilyen állapotban rajtolt el a játék, pedig nagyszerűnek kellene lennie. Semmi sem nehezebb számára, mint csalódást okozni az Xbox közösségnek és csak nézni, ahogy elveszítik a játékosok bizalmát. Úgy érzi, hogy újra kell gondolniuk a folyamatokat, a Redfall azonban még nincs veszve, jelenleg is dolgoznak rajta:

"Az Arkane csapata figyelembe veszi a visszajelzéseket, és még mindig dolgozunk a 60 fps-en, erre van egy jó ütemtervünk, elkötelezettek vagyunk, hogy ezt is megcsináljuk. És továbbra is dolgozunk a játékon. Olyan játékoknál, mint a Sea of Thieves és a Grounded már megmutattuk elkötelezettségünket, hogy folytassuk és menjünk tovább."

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Spencer szerint egyébként az is állhat a háttérben, hogy nem vonódtak be eléggé a fejlesztésbe: 

"Amikor stúdiókat vásárolunk fel, vannak olyan játékok, amelyek fejlesztés alatt állnak, és vannak olyanok, amelyek még nagyon a fejlesztés elején vannak, vagy még meg sem tervezték őket. Azt hiszem, javítanunk kell azon, hogy olyan játékok munkálataiba is bekapcsolódjunk, amelyek a gyártás közepén járnak, amikor az Xbox részévé válnak. Nem végeztünk jó munkát az Arkane Austinnal való együttműködésben, hogy valóban segítsünk nekik megérteni, mit jelent az Xbox részévé válni, és belső erőforrásaink egy részét sem használtuk arra, hogy segítsük őket és közösen végigjárjuk ezt az utat. Már korábban ott kellett volna lennünk Harvey [Smith, az Arkane Austin igazgatója] és csapata mellett. Ez egy Unreal Engine-re épülő játék és van egy csomó stúdiónk, akik az évek során nagyszerű munkát végeztek vele."

- tette hozzá a Redfall technikai problémáival kapcsolatban.

Spencer azt is kikötötte, hogy a Starfielddel sokkal jobb munkát végeztek, mivel az még a fejlesztés elején járt, így az Xbox könnyebben tudott embereket bevonni a projekt technológiai részébe. Ezek után még nagyobb nyomás nehezedik majd a Starfieldre, amelynek saját műsort szentel a Microsoft júniusban

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)