Hiába kapott az eredetileg tervezettnél több időt a fejlesztésre az Arkane Austin csapata, ez sem volt elegendő ahhoz, hogy a tavaly májusi megjelenésre gatyába rázza az egyedül és kooperatív módban is játszható Redfallt. Az immersive simeken edződött stúdió első kirándulása a loot shooterek világába katasztrofálisnak bizonyult, debütálásakor a vámpíros játék ezer sebből vérzett: sok egyéb mellett buta MI és temérdek bug is szerepelt a panaszlistán, arról nem is beszélve, hogy mindössze 30 fps-t tudott produkálni a világ legerősebb konzoljaként reklámozott Xbox Series X-en.
Az Arkane Austin végül bele is bukott a Redfall kudarcába, ám a bezárása előtt több kritikus ponton is sikerült javítania a játékélményt (teljesítmény mód, offline mód, sztorimód, átdolgozott rendszerek, kigyomlált bugok, valamivel okosabban viselkedő ellenfelek), arra viszont már nem maradt ideje, hogy valóra váltsa a Bite Back Editionhöz fűződő ígéreteit.
Aki ezt a kiadást vette meg vagy az alapváltozatról frissített kiköhögve a felárat, az nemcsak extra fegyverkinézeteket és öltözékeket várt volna Devinder, Jacob, Layla és Remi számára a pénzéért, hanem két további játszható karaktert is a csomagba integrált Hero Pass részeként. Ezekből már biztosan nem lesz semmi, és mivel a Microsoft kompenzálni kívánta a pórul járt vásárlókat, a kérdés már csak az volt, hogy mikor kerül rá sor.
Nos, úgy tűnik, hogy most, ugyanis sajtóbeszámolók szerint a redmondiak elkezdték automatikusan visszatéríteni a Bite Back Edition és frissítés árát mind a Steamen (PC), mind a Microsoft Store-on (PC és Xbox) keresztül. Annak pedig, a lemezes példány mellett döntött, a Behesda ügyfélszolgálatánál érdemes visszatérítésért folyamodnia.
Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.