Hatalmas port kavart a Redfall tragikus megjelenése, melynek munkálatait utólag maguk a fejlesztők is káoszként jellemeztek. A vámpíros lövölde ráadásul meglehetősen nagy figyelmet kapott, hiszen hosszú idő után ez volt a zöldek első nagyobb megjelenése, így még fájóbb a bukás, mind az Xbox, és a játékot készítő Arkane Austin csapatának is.
Nem véletlen, hogy rövidesen a megjelenés után több olyan pletyka is szárnyra kapott, amely a fejlesztőcsapat bezárást pedzegette. Egy nemrégiben készült interjú során, azonban maga Matt Booty, az Xbox Game Studios fejese szólalt fel az ügyben, és oszlatta el a kételyeket a stúdiót övező pletykákkal kapcsolatosan.
Elmondta, hogy egyáltalán nincs tervben az Arkane Austin bezárása, és a csapat jelenleg is keményen dolgozik a játékot kijavító csomagokon, amiből az első nagyobb a hét elején érkezett meg. Továbbá csatlakozott a Redfall megjelenése után nem sokkal nyilatkozó Phil Spencer szavaihoz, miszerint nem támogatták és felügyelték eléggé a csapat munkáját, főként a fejlesztés korai szakaszaiban, amiért saját magát is felelősnek tartja.
Booty zárásul még hozzátette azt is, hogy nincs kétsége afelől, hogy az Arkane nagyon tehetséges csapat, így bízik abban, hogy a megfelelő támogatással és kommunikációval a jövőben képesek lesznek egy nagyszerű játék elkészítésére.
Ti mit gondoltok, valóban az Xbox segítségének hiánya miatt mehetett félre a játék?