Hirdetés

Jelentősen átalakítja a Redfallt az utolsó, 20 GB-os frissítés

|

Ráadásul többé nem kell attól félnünk, hogy örökre eltűnik az Arkane Austin vámpíros lövöldéje.

Hirdetés

Nincs egyetlen marketinges sem a világon, aki sikerként tudná eladni a tavaly májusban PC-n és Xbox Series X-en elrajtolt Redfallt, amelyről megjelenésekor sütött, hogy vagy sokkal több időre lett volna még szüksége a fejlesztőknek, vagy hagyni kellett volna a fenébe az egészet. Az utóbbi lehetőséget sokan favorizálták volna az Arkane Austin fejlesztői közül, az előbbit meg nem kapta meg, így a fogadtatása sem alakult épp rózsásan. Mindennek dacára a kooperatív fókuszú, vámpíros FPS története is hasonló utat járhatott volna be, mint a No Man's Sky-é, a Final Fantasy XIV-é, a Cyberpunk 2077-é vagy akár a Fallout 76-é, de ez az esély is elúszott, amikor Redmondban úgy döntöttek, az Alpha Doggal és a Tango Gameworksszel együtt az Arkane Austinnak is le kell húznia a rolót.

Egy ideig úgy tűnt, hogy ezzel a Redfall sorsa is megpecsételődött, hiszen egy, a Steamen már csak néhány elszánt játékos által látogatott (az xboxos és Microsoft Store-os számokat nem ismerjük) alkotás szervereit aligha éri meg huzamosabb ideig üzemben tartani. Azonban az illetékesek meggondolták magukat, és engedélyt adtak a csapatnak a 4-es számú frissítés befejezésére, amin az utóbbi fél évben dolgoztak. Ez tegnap élesedett, és egy sor fontos változást eredményezett.

Hirdetés

Bár a Bethesda posztja ezen a téren nem megy bele a részletekbe, a DLSS3-támogatást elhozó Game Update 4 csiszolt még az ellenfelek viselkedésén, akikkel új, gondosan megtervezett szituációkban is összefuthatunk már. A csomag része még egy új fegyver, valamint a kevésbé ügyes játékosok dolgát megkönnyítő Story Mode nehézségi szint.

Az iméntieknél lényegesen nagyobb jelentőséggel bír azonban, hogy immár állandó netkapcsolat nélkül, offline módban is játszhatunk, és amikor egyedül vadászunk a vérszívókra, bármikor megállíthatjuk a játékot. Nem fordulhat elő, hogy épp küldetésben vagyunk, de közbeszól egy fontos telefonhívás, és mire végzünk, szitává lyuggattak a vámpírok követői. De az is örvendetes, hogy ha online szólózunk, a netkapcsolat megszakadása nem befolyásol semmit, és ha kooperatív vámpírvadászat közben tréfálna meg minket a szolgáltató, akkor automatikusan offline módban folytatódik a játékunk, amennyiben mi töltöttük be a host szerepét.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Két nagyobb horderejű változásra érdemes még kitérni, amit a PC-n 20,20 (Steam), illetve 22,87 (Microsoft Store), Xbox Series X|S konzolokon pedig 19,94 GB-os frissítés eredményezett.

Először is átalakult a Neighborhood-rendszer, ami permanens bónuszokkal jutalmazza, ha új menedékeket oldunk fel, hozzájuk kapcsolódó küldetéseket teljesítünk, civileket mentünk, és helyi kisfőnököket likvidálunk. A tetteink következtében fokozatosan javul a megítélésünk a közösségen belül (Community Standing), hat szinten összesen 39 képességből mazsolázhatunk a Safehouse skillfáról. Elég széles a választék a több lőszert dobó ellenfelektől a gyorsabb hackelésen át a gyűjtögetést hatékonyan segítő térképfejlesztésekig.

Szintén újdonságnak számítanak a Heart Nestekhez hasonló Elder Nestek. Az utóbbiak különösen nagy kihívást jelentő vámpírfészkek, amelyek mindegyike kemény bossharcot és értékes jutalmakat ígér. Ráadásul a fészkek sikeres kipucolását követően a játékosok (akár egyedül, akár csapatban vannak) Heart Shardok formájában átmeneti buffban (varázslatos módon újratermelődő lőszer, gyógyulás UV-fény hatására, a fészek aurája gyengíti a vámpírokat ahelyett, hogy erősítené őket stb.) részesülnek. Minél magasabb szinten teljesítjük az adott kihívást, annál tovább tart a Heart Shardok hatása.

Az Elder Nestek bevezetésével párhuzamosan a Heart Nesteket is érinti egy fontos szabálymódosítás, a megszerezhető jutalmak legfontosabbika (Major Remnant) csak akkor lesz a miénk, ha ép bőrrel ki is vergődünk a fészekből a destabilizációs fázis során, ellenkező esetben csak a menet közben felszedett többi lootot tarthatjuk meg.

Nos, mit gondoltok? Ezek a változtatások, fejlesztések jobbá teszik a Redfallt? Adtok neki még egy esélyt?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)