Jelentős átalakulás zajlik épp a fiatalok tartalomfogyasztási szokásait illetően, ahol mindenki tartalomgyártó akar lenni.
Mivel a játékosok úgy döntöttek, beteg gyermekeket mentenek meg egy új kütyü helyett, hozzájárultak a Save the Children szervezet munkájához.
Érdekes tanulmány jelent meg az egyoldalú kapcsolatokról.
A jelentés szerint a játékosok 46%-a használja a játékokat önkifejezésre és kreativitásra.
Újabb izgalmas kutatással jelentkezik az ELTE, a legszerencsésebb kitöltők pedig értékes vásárlási utalványokat kaphatnak.
A Proteus kontrollert kimondottan a speciális igényekkel élő gamerek számára fejlesztették ki.
Vajon leáldozott a mozgásérzékelős játékoknak? Honnan indult és hova jutott ez a trend?
Egy hazai kutatás vizsgálta a celebek, ismert személyek iránti rajongást, amit sokan túlzásba is visznek.
Egyszerre kedves és undorító a Blizzard kezdeményezése.
8 dollárért cserébe összesen 373 különböző dolgot szerezhetsz meg, köztük nem kevés játékkal, támogatásod pedig jó ügyet szolgál.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)