Különleges játékmódot kap az Assassin's Creed Shadows
Akinek gondot okozta a döntési szituációk a széria modern epizódjaiban, végre fellélegezhet.
Az Assassin's Creed Shadows a feudális Japánban játszódik, és két karaktert terelgethetünk benne: az egyikük az őslakos shinobi, Naoe, aki szövetségre lép Jaszukéval, a fekete szamurájjal, amelyet egy valóban létezett történelmi személy inspirált. Naoével olyan helyekre is eljuthatunk a játékmenet során a parkournak és a szigonyvetőjének köszönhetően, ahová Jaszukéval nem, inkább a lopakodásban és a csendes gyilkosságokban tündököl, míg a férfi masszív, törtető harcosként funkcionál.
Akinek gondot okozta a döntési szituációk a széria modern epizódjaiban, végre fellélegezhet.
Drasztikusan befolyásolja majd az Assassin's Creed Shadowsban a harcokat az, hogy mely karaktert irányítjuk és milyen gyilokszerszámot forgatunk.
Érdekes felfedezésre bukkantak a játék EULA-jában.
Mi dönthetjük majd el, mennyire nehéz feladat levadászni valakit.
Ezzel a tradícióval is szakítani akar a Ubisoft, a korai hozzáférést is el kell majd felejteni az Assassin's Creed Shadows esetében.
Egy ideje már kevés AC-rajongót érdekel a modern történetszál, de elvileg az Assassin's Creed Shadows ebben is változást hozhat.
Marc-Alexis Coté részletesen kifejtette a véleményét a Ubisoftot mostanában ért kritikák kapcsán.
Cserébe viszont kevesebbet is kér majd a csomagért.
A gyártó bocsánatot is kért, sőt teljesen újratervezik a szobrot.
Hivatalosan még nem jelentették be, de elvileg épp ezen dolgozik a Ubisoft.
A vállalat kénytelen volt 2025-re halasztani az új Assassin's Creed megjelenését, ami a Ghost of Yotei bejelentése után történt meg.
Az új üzletpolitika az Assassin's Creed Shadows megjelenésével kezdődik jövő februárjában.
A Ubisoft a halasztás mellett döntött, és bejelentett egy új premierdátumot.
Az Assassin's Creed Shadows sajtóeseményei mellett úgy ahogy van az egész Tokyo Game Show-t kihagyják a franciák.
Legalábbis ez derült ki egy idejekorán kiszivárgott fejlesztői naplóból.
Egyelőre még várunk a hivatalos megerősítésre, de jól hangzik.
Sokan emlékeznek erre a kunsztra a régi játékok veteránjai közül.
A sorozat vezető producere maga árulta el, hogy milyen sűrűn érkezhetnek a jövőben a széria fővonalas játékai.
A Ubisoft magyarázkodása nem segített sokat a dolgokon, a hivatalos fórumon még erősebb lett a gyűlölethullám.
A franchise japán rajongóinak szánt levél nem segített sokat a feltüzelt helyzeten.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)