Hirdetés

Ezzel a beállítással szinte olyan lesz az Assassin’s Creed Shadows, mint a széria klasszikus részei

|

Kevesebb RPG, több szurkálódás, mint a régi szép időkben.

Hirdetés

Az Assassin's Creed széria a 2017-es Originsszel egy olyan új útra lépett, mely a játékok eredeti rajongói közül sokaknak elvette a kedvét. A régi harcrendszer helyét átvette egy RPG-s játékmenet, ahol minden ellenfél életerősávval rendelkezik, így igazából mindegy, hány létfontosságú szervüket lyukasztjuk ki válogatott fegyverarzenálunk valamely darabjával, amíg életük van, addig nem fognak a földön maradni.

Hatványozottan igaz ez a bossokra, akiket a korábbi játékok során sok esetben ugyanolyan könnyen eltehettünk láb alól, mint bármelyik másik ellenfelet, különösen akkor, ha egy orgyilkossági célpontról volt szó. Az újabb játékokban viszont a bossharcok inkább a soulslike játékokra emlékeztető végeérhetetlen csapkodást és taktikázást követelnek meg, jellemzően nem tudjuk őket egyetlen, árnyékból jövő, jól irányzott döféssel elküldeni az élők sorából. 

Hirdetés

A legutóbbi játék, a Mirage ugyan ezt megváltoztatta, az Assassin's Creed Shadows visszatért a fővonalas játékok RPG-s harcrendszeréhez. Legalábbis az alapbeállításokban. A Ubisoft viszont itt felkínál nekünk egy olyan opciót, mely valamelyest visszahozza a régi játékok ízét. A nehézségi beállítások között ugyanis találunk egy "guaranteed assassinations" lehetőséget, melyet, ha bekapcsolunk, Naoe orgyilkossági kísérletei minden esetben azonnal halálosak lesznek, és nem csak az egyszerű ellenfelek, de a bossok esetében is, függetlenül attól, hány HP csíkkal/sávval rendelkeznek - alapesetben az orvgyilkolásnak, az assassinationnek ezeket mind le kéne szippantani az egyből öléshez.

Ugyan az assassination képesség a vonatkozó skilltree fejlesztésével egyre erősebb lesz (egyre több HP csíkot pusztít el azonnal, sőt ez bizonyos felszerelésekkel is növelhető), ha egy klasszikusabb Assassin's Creed élményre vágytok, akkor ezt a beállítást nektek találták ki. Persze elképzelhető, hogy a játék egyes szegmensei ezáltal túl könnyűvé válnak (gyakorlatilag egy füstbomba és egy gyors assassination kombinálásával mindenki, még a ránk támadó boss is azonnal kifektethető), egyéb nehézségi beállítások növelésével ez azért kiegyensúlyozható.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)