Összehasonlító videó mutatja meg, mennyit fejlődött a Dead Space remake az eredetihez képest
Ne higgyünk az emlékeinknek, láthatóan megviselte az idő múlása a néhai Visceral Games sci-fi horrorját!
A 2008-as klasszikus túlélőhorror remake-je a Frostbite motor segítségével repít vissza minket a felújított USG Ishimura fedélzetére, ahol főhősünk, Isaac Clarke végre nem csak felveszi a küzdelmet az űrhajót ellepő szörnyekkel, hanem beszél is. A Motive Studio mindent megtett annak érdekében, hogy a modern igényekhez igazítsa a kultikus játékot, így többek között átírták és kibővítették a dialógusokat, részletgazdagabbá tették a környezetet, a töltőképernyőkkel elzárt szakaszok között zavartalanná tették a mászkálást, az ellenfelek támadását kiszámíthatatlanná tették, intenzív új pillanatokat teremtettek és elérték, hogy érdemes legyen visszatérni a már megtisztított területekre is.
Elolvasom a tesztetNe higgyünk az emlékeinknek, láthatóan megviselte az idő múlása a néhai Visceral Games sci-fi horrorját!
18 percen keresztül vizsgálhatjuk meg, hogy mennyit fejlődött az EA túlélő horrorja.
A kontraszt kedvéért összehasonlították a fejlesztők a Dead Space eredeti változatával.
A Dead Space trailer olyasmit sugallt, ami nem fedi a valóságot.
Az Electronic Arts és a Motive Studio párosa nyilvánosságra hozta a Dead Space remake gépigényét.
Ha tehetnénk, már most felszállnánk a USG IShimurára, hogy ismét átéljük Isaac Clarke rémálomba illő kalandját.
Nem, nem kap maga mellé egy gyereket Isaac, ennél izgalmasabb dolgot vett kölcsön az EA Motive a Sony Santa Monica játékától.
Furcsa módon a Dead Space gépigény egy részét tették csak közzé a Steamen.
Ha jelent ez bármit még a mai világban, az EA kitűzte a Dead Space remake megjelenési dátumát, és megmutatta, hogyan alkot egyedi atmoszférát.
Az EA Motive végre tényleg megmutatja a Dead Space remake-et.
Az EA Motive csapata nagyon kommunikatív a közönséggel, így abban a pillanatban, hogy jelezték nemtetszésüket a Dead Space rajongói, már munkához is láttak.
Valaki egymás mellé rakta az Electronic Arts két játékát, és így még nyilvánvalóbbak lettek a különbségek. Meg persze az egyezések is.
A 2008-as verzióban Isaac Clarke-nak egyetlen sor dialógus sem jutott, csak a folytatásokban eredt meg a nyelve.
Több időre van szüksége a Motive Studiosnak ahhoz, hogy az elvárt minőségben hozza el nekünk Isaac Clarke első kalandját.
Ugyan még nincs hivatalos megjelenési dátum, egyes belsős infók szerint a csapat mindent el akar követni, hogy a játék hozza a Resident Evil 2 remake-jének a szintjét.
A Motive Studios még a héten megmutatja egy livestreamben, hogy halad a fejlesztés.
A Motive Studios bejegyzése egyszerre örömteli és kicsit szomorú is.
Most nem csak hangutánzó szavakat kellett produkálnia a főhős szinkronhangjának.
Először láthattuk mozgásban a Motive által készített Dead Space remake-et.
Bár a megjelenés még odébb van, az EA és a Motive Studios kész bepillantást nyújtani a fejlesztés menetébe.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)