Izgalmas időszak vár a horrorrajongókra, hiszen mindössze néhány hónap leforgása alatt négy nagy költségvetésű túlélőhorrorban is elmerülhetnek, és akkor az ígéretes indie fejlesztéseket (pl. Scorn) még nem is vettük számításba. A sort a november 18-án érkező The Dark Pictures Anthology: The Devil In Me nyitja, majd a december 2-án elrajtoló The Callisto Protocol folytatja, és a március 24-én debütáló Resident Evil 4 remake zárja. Közéjük ékelődik be a Dead Space remake-je.
Az utóbbi fejlesztésével megbízott Motive Studio igyekszik, amennyire csak lehet, hű maradni a 2008-as eredetihez, de a csapat úgy látta jónak, ha bizonyos elemeket megváltoztat. Ilyen például az, hogy a hajdanán szótlanságra ítélt főhős, Isaac Clarke az új változatban már beszélni fog, ráadásul sikerült azt a Gunner Wrightot megnyerni a szerepre, aki a Dead Space 2-ben és a Dead Space 3-ban is szinkronizálta a barátnője vészhívása miatt útra kelt gépészt.
Szintén jelentős eltérésként fogjuk majd megélni - túl a Frostbite motorra épült, teljesen megújult látványon -, hogy a fejlesztők az új generációs konzolok SSD-ire támaszkodva vágás és az immerziót megtörő töltőképernyők nélkül prezentálják a sztorit. Ehhez hasonló megoldással találkozhattunk például a God of Warban is.
A Dead Space remake az Electronic Arts és a Motive Studio tervei szerint 2023. január 27-én fog megjelenni PC-re, valamint PlayStation 5 és Xbox Series X|S konzolokra.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.