Hirdetés

A Dead Space remake fejlesztői streamjében a megújulásé és a harcrendszeré a főszerep

|

Először láthattuk mozgásban a Motive által készített Dead Space remake-et.

Hirdetés

Túl vagyunk a Dead Space remake gameplay leleplezésén, végre mozgásban is láttuk a sorozatot újjáélesztő epizódot. A játékot az a Motive Studios készíti, akiknek a Star Wars: Squadrons-t is köszönhettük.

Az adásból kiderült, hogy a megjelenési dátummal sem rendelkező projekt még javában készül, az viszont mindenképpen bizakodásra adhat okot, hogy a fejlesztők egy ilyen korai prototípust is bátran meg mertek mutatni a nézőknek.

A Dead Space remake-et a nyár folyamán jelentették be, a találgatások pedig már akkor beindultak, hogy vajon a jövőben a folytatások is kapnak-e ráncfelvarrást.

Hirdetés

Miközben erről még nincs szó és a Motive kizárólag az első részre koncentrál, a sok apró változtatás (amely nem mellesleg a sztorit is befolyásolja) könnyen vezethet egy teljesen felújított trilógiához is. A játék éppen annyit változik, hogy szórakoztató legyen az új Dead Space-játékosoknak és a veteránoknak egyaránt - ígérik a fejlesztők, akik igyekeztek alaposan megmutatni, hogyan is képzelik el ezt a gyakorlatban:

A Motive emberei a nagyjából félórás stream alatt bemutatták a harcrendszert is: a korábbi félelemtől vezérelt masszív lövöldözés helyett most fontos lesz a megfelelő eszközválasztás, hiszen minden fegyvernek meglesznek a maga előnyei és hátrányai is, ez pedig egészen új mélységeket nyithat a játékmenetben.

Nektek hogy tetszenek a látottak?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)