Azért cserébe, hogy mobilon a legtöbb játékot ingyen játszhatjuk, el kell viselnünk reklámokat, hiszen a fejlesztők dolgoztak, nekik is meg kell élni valamiből.
A mobilos közönség ráadásul kiemelten árérzékeny, hiszen a legtöbben nem kézikonzolként értelmezik eszközeiket, hanem csak akarnak keresni valamit, amivel kitölthetik az űrt két meeting között, utazás alatt, vagy várakozás közben.
A Vreo fejlesztői kitaláltak valami olyat, ami egész jól hangzik: a hirdetéseket játékbeli hirdetőtáblákra helyezik el. Így nincsenek folyton szem előtt, mégis látszanak, és nem zavarják a játékosokat, de átmegy az üzenet számukra.
Emellett a projekt mögött álló csapat azt tervezi, hogy a regisztrált felhasználókat extra virtuális fizetőeszközökkel, ViewCoinokkal jutalmazza, amiket egy idő után valódi pénzre lehet váltani. Egy másik típusú zsetonnak, a MeritCoinnak a szavazásoknál van szerepe: a fejlesztők kikérik a véleményünket érkező funkciókkal kapcsolatban, a mi voksunk értéke pedig a játékkal töltött idő függvényében változik.
Ha már valahogy hirdetni kell, inkább így, mint kétpercenként felugró, bezárhatatlan popupokkal. Kíváncsian várjuk, mikor kezdik el a fejlesztők is alkalmazni. A készítők egy közösséget is szeretnének kiépíteni köré a Telegramon, ha csatlakoznátok, itt tehetitek meg.