Mi volt 2010 legtöbbet lekalózkodott játéka?
Hétről-hétre közöljük az eladási adatokat, azonban azt, hogy illegális letöltések terén hol tart a játékipar, csak év végén tudjuk meg.
A StarCraft látszólag egy egyszerű felülnézetes RTS volt 1998-ban, aztán ahogy a sorra érkező StarCraft regények egyre mélyebben kibontották a történet hátteret, úgy vált igazi kultuszjátékká. A várva-várt StarCraft 2 trilógiaként érkezett: a már megjelent Wings of Liberty az emberek, a később kiegként várható epizódok pedig a zergek és a protossok szemszögéből avatnak be a három rivális faj küzdelmébe. A StarCraft 1 végén Arcturus Mengsk-t diktátorként, Sarah Kerrigan-t zerg királynőként, a Wings of Liberty főhősét, Jim Raynor-t pedig lezüllött lázadóként hagytuk magára, aki most arra készül, hogy megfossza Mengsk-et hazugsággal szerzett hatalmától… A rajongók millióira tekintettel a Blizzard nem változtatott a bevált alapkoncepción, ennek megfelelően maga az RTS játékmenet alig változott. Újdonság, hogy a pályák immár többszintesek, épületeinket átmenetileg behúzhatjuk a föld alá, új ösvényeket vághatunk, és akár taktikai előnyöket jelentő ősi xel'naga építményeket is megszállhatunk. A továbbfejlesztett egységek mellett számos új egységtípus jelent meg az embereknél: a Viking nevű jószág például repülőgépből földi járművé alakítható, a Thor szupergép a közismert Battlecruiser szárazföldi megfelelője, a Medievac Dropship orvoshajó a csapatszállítás mellett gyógyít is, a reaper pedig jetpack-jével könnyedén feljut a dombokra, háztetőkre. Ha az alapvető játékélmény nem is változott, a harcmezőn kívül akadnak azért látványos újdonságok. Testközelből nyerhetünk betekintést Raynor mindennapjaiba, bejárhatjuk a hajónkat, fontos szereplőkkel társaloghatunk, jobban megismerve az események hátterét, az ivóban pedig kitűnő képességű zsoldos csapatokat szerződtethetünk különleges feladatokra. A fegyverraktárban extra fejlesztéseket vásárolhatunk drága pénzen, a laboratóriumban zerg és protoss leletekből juthatunk hasznos innovációkhoz, a kapitányi híd számítógépein pedig egyebek mellett megválaszthatjuk a küldetések végrehajtásának sorrendjét, ezzel korlátozottan a történet alakulását is befolyásolva. A StarCraft lelkét jelentő multiban megújult Battle.net, új meccs-szervező, továbbá 4v4, gép elleni kooperatív, és az újoncokat betanító „kihívás” mód vár bennünket. Élő ellenfeleink legyőzésére az eddigieknél és kifinomultabb taktikákat kell bevetnünk, a három faj ereje mégis tökéletesen súlyozott, ugyanakkor éppen ezért kevesebb egységgel és objektummal gazdálkodhatunk, mint a kampányban. A jól eltalált színek, formák, effektek hangulatos látványt nyújtanak, az intermezzók során szinte él a környezet, és az előre renderelt animációk is szépek, de a grafika összességében nem a legmodernebb - cserébe viszont régebbi gépeken is szépen fut a játék. A StarCraft 2: Wings of Liberty 2010. július 27-én jelent meg, kizárólag PC-re.
Hétről-hétre közöljük az eladási adatokat, azonban azt, hogy illegális letöltések terén hol tart a játékipar, csak év végén tudjuk meg.
Öt hónappal az első fejezet megjelenése után végre kipróbálhatóvá vált a Blizzard egyik sikerjátéka.
Valószínűleg a Heart of the Swarm befejezése látható a kiszivárgott videón.
A Blizzard főnöke azt állítja, hogy a bolti eladás előnyei túlszárnyalják a digitális eladások által nyújtott lehetőségeket.
Vidám zenés videó a legmenőbb Starcraft 2-es kommentátortól!
2,3 millió alkalommal töltötték le illegálisan
Szerelmi vallomás a XXI. század sakktábláján - GameStar 2010. augusztus archív
Egyszeri alkalom, így érdemes kihasználni, akinek szüksége van rá...
Négy új StarCraft 2 modot jelentett be a Blizzard a BlizzConon
Bíróság elé citálja a Blizzard a hackereket, akik a játék multijához készítettek csalásokat.
Alsó hangon 18 hónapnyi várakozási időt ígér a következő StarCraft játékra a Blizzard
5000 StarCraft 2 játékost tiltott ki a Blizzard a Battle.net hálózatáról
Jövőhét kedden jobb egyensúllyal és több újítással érkezik az StarCraft 2 1.1-es patch
Kemény fellépésre készül a Blizzard a StarCraft 2 csalói ellen.
Már 24 órával megjelenése után elérte az év legnagyobb példányszámban eladott PC-s játéka címet...
A StarCraft II jött, látott és győzött.
Furcsa helyzet állt elő az NPD listáin - nem az a játék vezeti, amelyből a legtöbbet adtak el az adott hónapban.
Az eladások megkezdésének első két napján több mint másfél millió StarCraft II példány fogyott világszerte. Hihetetlen, mégis érthető...
Nem is olyan kicsiny stábunk egyik fele a Saturn mamutban szórakoztatta a nagyérdeműt, erről egy videó
Ez nekünk, magyaroknak nem feltétlenül szenzáció...
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)