Hirdetés

StarCraft 2 - 1.1-es javítás jövőhéten

|

Jövőhét kedden jobb egyensúllyal és több újítással érkezik az StarCraft 2 1.1-es patch

Hirdetés

Szeptember 21-én, vagyis jövőhét kedden érkezik az 1.1-es StarCraft 2 javítás. A tapasz több újítást is tartalmaz, mint mod újdonságok, Editor fejlesztések, hibajavítások, Nvidia 3D támogatás, és természetesen a játékbeli erőviszonyokat is megregulázza.

A StarCraft 2 Desert Oasis pályáján két változtatás is történik. Egyfelől szétrombolható sziklák letételével nagyobb biztonságot kapnak a játékosok, illetve a pálya közepi watchtower terület valamivel keskenyebbé válik.

A Protossoknál is két főbb változtatás lesz. Az egyik, hogy zealotok építési ideje 33-ról 38-ra nő, míg a warpgate lehűlési ideje 23-ról 28 másodpercre módosul, ezzel is gyengítve a zealot rusht. A Terranoknál is több változás várható. Itt a reaperek 40 helyett 45 másodperc alatt készülnek el, illetve a bunkerek építési ideje is 30-ról 35 másodpercre módosul. A Siege Tank siege módbeli sebzése is változik 50-ről 35-re és +15-re páncélozott egységek ellen. Az upgrade révén pedig +5 sebzés helyett helyett +3 és +2 várható, utóbbi a páncélosok ellen. Végül a Battlecruiserek földi célpontok elleni sebzése 10-ről 8-ra változik. A Zergeknél az Ultraliskek 15, +25 páncélosok elleni sebzése 15+20-ra változik. Mindezt részletezve elolvashatjátok mondjuk itt.

 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)