48 óra alatt pedig átlépte a 1,5 milliót is a StarCraft 2.
Ezzel rekordot állított fel minden idők leggyorsabban fogyó stratégiai játéka kategóriában. S azzal, hogy egy hónap után a StarCraft 2-ből immár 3 millió fogyott el, nemcsak megerősítette mindkét rekordját, hanem kijelölte az utat a további szép eredmények és rekordok irányába. A játék egyébként július 27-én szimultán jelent meg Észak-Amerikában, Európában, Dél-Koreában, Ausztráliában, Új-Zélandon, Oroszországban, Brazíliában, Chilében, Argentinában, Szingapúrban, Indonéziában, Malajziában, Thaiföldön, a Fülöp-szigeteken és Tajvan-HOng Kong-Macau régiójában. Már ez utóbbi is igen dícséretes és nem mindennapi koordinációs munkát igénylő feladat lehetett, a 3 millió (eddig) eladott példányról nem is beszélve...