10 éves lesz a StarCraft 2, frissítéssel ünnepel a Blizzard
Hétfőn ünnepelhetjük majd azt, hogy pontosan egy évtizede megérkezett StarCraft második számozott epizódja.
A StarCraft látszólag egy egyszerű felülnézetes RTS volt 1998-ban, aztán ahogy a sorra érkező StarCraft regények egyre mélyebben kibontották a történet hátteret, úgy vált igazi kultuszjátékká. A várva-várt StarCraft 2 trilógiaként érkezett: a már megjelent Wings of Liberty az emberek, a később kiegként várható epizódok pedig a zergek és a protossok szemszögéből avatnak be a három rivális faj küzdelmébe. A StarCraft 1 végén Arcturus Mengsk-t diktátorként, Sarah Kerrigan-t zerg királynőként, a Wings of Liberty főhősét, Jim Raynor-t pedig lezüllött lázadóként hagytuk magára, aki most arra készül, hogy megfossza Mengsk-et hazugsággal szerzett hatalmától… A rajongók millióira tekintettel a Blizzard nem változtatott a bevált alapkoncepción, ennek megfelelően maga az RTS játékmenet alig változott. Újdonság, hogy a pályák immár többszintesek, épületeinket átmenetileg behúzhatjuk a föld alá, új ösvényeket vághatunk, és akár taktikai előnyöket jelentő ősi xel'naga építményeket is megszállhatunk. A továbbfejlesztett egységek mellett számos új egységtípus jelent meg az embereknél: a Viking nevű jószág például repülőgépből földi járművé alakítható, a Thor szupergép a közismert Battlecruiser szárazföldi megfelelője, a Medievac Dropship orvoshajó a csapatszállítás mellett gyógyít is, a reaper pedig jetpack-jével könnyedén feljut a dombokra, háztetőkre. Ha az alapvető játékélmény nem is változott, a harcmezőn kívül akadnak azért látványos újdonságok. Testközelből nyerhetünk betekintést Raynor mindennapjaiba, bejárhatjuk a hajónkat, fontos szereplőkkel társaloghatunk, jobban megismerve az események hátterét, az ivóban pedig kitűnő képességű zsoldos csapatokat szerződtethetünk különleges feladatokra. A fegyverraktárban extra fejlesztéseket vásárolhatunk drága pénzen, a laboratóriumban zerg és protoss leletekből juthatunk hasznos innovációkhoz, a kapitányi híd számítógépein pedig egyebek mellett megválaszthatjuk a küldetések végrehajtásának sorrendjét, ezzel korlátozottan a történet alakulását is befolyásolva. A StarCraft lelkét jelentő multiban megújult Battle.net, új meccs-szervező, továbbá 4v4, gép elleni kooperatív, és az újoncokat betanító „kihívás” mód vár bennünket. Élő ellenfeleink legyőzésére az eddigieknél és kifinomultabb taktikákat kell bevetnünk, a három faj ereje mégis tökéletesen súlyozott, ugyanakkor éppen ezért kevesebb egységgel és objektummal gazdálkodhatunk, mint a kampányban. A jól eltalált színek, formák, effektek hangulatos látványt nyújtanak, az intermezzók során szinte él a környezet, és az előre renderelt animációk is szépek, de a grafika összességében nem a legmodernebb - cserébe viszont régebbi gépeken is szépen fut a játék. A StarCraft 2: Wings of Liberty 2010. július 27-én jelent meg, kizárólag PC-re.
Hétfőn ünnepelhetjük majd azt, hogy pontosan egy évtizede megérkezett StarCraft második számozott epizódja.
A DeepMind AlphaStar nevű MI-je a játékosok 99,8%-át utasítja maga mögé a szervereken.
Az MI januárban leverte a profikat, azóta pedig arra készül, hogy a rendes ranglétrán is bizonyítson.
John "TotalBiscuit" Bain egy fontos része volt az SC közösségnek, így a Blizzard a játékban is szeretne megemlékezni róla.
Hogy eddig hogyan maradt ki a galaxis legnagyobb csótánya a választékból, azt talán még a Blizzard sem tudja.
Még évekkel ezelőtt volt szó arról, hogy a Blizzard előbb-utóbb értékesítené a legjobb egyedi pályákat az Arcade-ben. Most jött el az idő.
Március végén lesz 20 éve, hogy megjelent az első StarCraft játék, és erről a Blizzard is szeretne méltó módon megemlékezni.
Amikor nagyjából 461 különböző szabály van egy ágrajz összeállítására, akkor ott nem kizárt, hogy nem lesz minden tökéletes. Néha ebből nincs gond, máskor azonban egész ágakat kell újrajátszani.
A csapat az Overwatch-csal kipróbálta magát egy új műfajban, és mivel bejött, folytatja a terjeszkedést az FPS-ek piacán.
A nagy bejelentés után Tim Morten végre elmagyarázta, hogy pontosan miért is lett ingyenes a StarCraft II.
Az új megoldás sokkal többet fog nyújtani, mint a Starter Edition, de azért lesznek megkötések.
A Blizzard és a DeepMind kollaborációja előbb-utóbb igen fontos lehet a mesterséges intellgiencia kutatásában.
A Blizzard egyik készülő játékán dolgozik majd az egykori profi játékos.
Több Battle.net felhasználó is jelezte, hogy minden előjel nélkül megjelent a StarCraft 2: Wings of Liberty teljes változata felhasználói fiókján.
A co-op mód rajongóinak nagyon fog tetszeni a legújabb parancsnok, aki a játékban először lehetővé teszi egy kevert sereg irányítását.
Ez a gép már megverte a világ egyik legjobb go játékosát, de képes lesz vajon a StarCraft 2 összetettségével is megbirkózni?
Komoly változások jöttek a StarCraft II-be a legutóbbi frissítéssel. A Terran mech ismét erős, a Dark Templarok tudnak teleportálgatni, és Nova is felkészült az utolsó küldetésére.
A StarCraft II játékosok egy komoly frissítést ünnepelnek, ami két, nagyon régóta várt funkcióval toldja meg a játékot.
Mindenki kedvenc szőke szelleme a jövő héten új feladatokat kap, mi pedig ott leszünk, hogy átvezessük a kihívásokon.
Komolyan átalakul a rangsorolási rendszer a StarCraft II-ben. A cél az átláthatóság, és a közösség igényeinek kielégítése.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)