21 év után követeli a munkája elismerését a Silent Hill 2 fordítója
Egy régi sérelmet is felszínre hozott a Silent Hill 2 remake bejelentése.
A 2001-es, klasszikus túlélőhorror remake-jéért a műfajban járatos Bloober Team (Layers of Fear, Observer, The Medium) felel, amely az Unreal Engine 5 erejét hívta segítségül, hogy az eredeti játék esszenciáját megtartva továbbfejlesszék azt. Olyan újításokra számíthatnak a rajongók, mint a modernizált játékmenet, a megváltoztatott kameranézet, az átdolgozott harcrendszer és irányítás, valamint a látványosabb környezet, mindezt viszont ugyanúgy Akira Yamaoka zseniális dallamai kísérik.
Elolvasom a tesztetEgy régi sérelmet is felszínre hozott a Silent Hill 2 remake bejelentése.
A Bloober Team a játékmenethez is hozzányúl, miközben Unreal Engine 5-re ülteti át a kultikus horrort.
Többek között operációs rendszer tekintetében sem lesz túl megengedő a Konami újjáéledő klasszikusa.
Összegyűjtöttünk mindent, amiről a Konami a Silent Hill Transmission során beszélt.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)