Hirdetés

A Resident Evil 2 remake-jéből tanultak a Silent Hill 2 remake-jének készítői

|

A Bloober Team vezető producere elmondta, hogy miképpen hatott rájuk a Capcom horrorjátéka.

Hirdetés

Sok mindenről maradt le az, aki nem követte a Konami tavaly októberi Silent Hill bemutatóját, de persze a gyűjtőcikkünkben összeszedtünk róla mindent, így már senkit nem érhet meglepetésként, hogy a Silent Hill 2 inspirálta a következő filmet vagy hogy a klasszikus játék remake-et kap a horrorokban jártas csapat, a Bloober Team (Layers of Fear, Blair Witch, The Medium) jóvoltából. 

Ebben teljesen modernizálva, korszerű látvánnyal és irányítással élhetjük át a sorozat legkedveltebb epizódjának eseményeit, ráadásul mindezt úgy, hogy a főszereplőt hátultról látjuk majd. A stúdió mesélt már arról, hogy miközben Unreal Engine 5-re átülteti a kultikus horrort, miképpen nyúl hozzá a játékmenetéhez is, sőt a gépigényt is elárulták, hogy fejleszthessen, akinek kell.

Hirdetés

A Bloober Team vezető producere, Maciej Głomb a GamingBoltnak adott interjújában elárult még egy-két fontos részletet, például azt, hogy a Resident Evil 2 remake inspirációként hatott rájuk, hiszen az nagy sikerű horrorjáték mércének számít a klasszikusok feltámasztása között: 

"A Resident Evil és a Silent Hill franchise-t sokan évek óta esküdt vetélytársaknak tekintik. Ez a kijelentés némileg jogos lehet, hiszen mindkettő nagyon hasonló játékosközönséget céloz meg. Ugyanakkor tisztában vagyunk a Resident Evil 2 remake átütő sikerével, és azzal is, hogy mércének tekintik abban, hogyan kell hosszú szünet után újra kiadni egy játékot. Mindig is az volt a prioritásunk, hogy egy elsőrangú játékot hozzunk létre a játékosok számára, és ennek érdekében minden rendelkezésre álló eszközt felhasználunk."

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Głomb azt is elmondta, hogy inkább a narratíva csiszolására koncentrálnak, és nem szeretnék megbolygatni annak a magját, ami már egyszer bevált: 

"A Silent Hill 2 története véleményünk szerint az eredeti játék alappillére, és soha nem állt szándékunkban megváltoztatni azt. Enyhe finomítások itt-ott előfordulhatnak, de ezeket azért vezettük be, hogy felfrissítsük az elöregedett tartalmakat, és érthetőbbé tegyük őket az új közönség számára - nem piszkáljuk a bevált narratív magot. A játékmenetben bekövetkezett változások pedig már ránézésre is észrevehetőek lesznek, a legnagyobb a már említett váltás a váll fölötti perspektívára. Több mint 20 év telt el az eredeti cím megjelenése óta, így természetes volt, hogy a játékmenetet is át kellett dolgozni, hogy a dolgok megfeleljenek a modern elvárásoknak."

A fejlesztő azt is hozzátette, hogy a rejtvényeken, a fegyvereken, az ellenségeken, a helyszíneken és egyebeken különböző mértékű változtatásokat eszközöltek, de végig az volt a szándékuk, hogy újra megteremtsék a Silent Hill 2 ismerős, zsigeri hangulatát, és meg akarják tartani az egészséges egyensúlyt a puzzle-ök, a harc és a narratíva között. De bármihez is nyúltak, mindenről először egyeztettek azokkal, akik az eredeti játékon dolgoztak, mert "őrülten szeretnék", hogy a remake a lehető legközelebb álljon a klasszikus Silent Hill 2-höz. 

A Silent Hill 2 remake PC-re és PlayStation 5-re fog megjelenni hamarosan, és azt követően 12 hónapig nem is lesz más platformon játszható. 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)