Tényleg kihagyhatatlan kaland az Indiana Jones and the Great Circle?
PC-n és Xbox Series X|S-en már elérhető a Wolfenstein szérián edződött MachineGames belsőnézetes akció-kalandja.
Az Indiana Jones and the Great Circle a Wolfenstein-játékokat jegyző MachineGames kalandjátéka, amely alapvetően belső nézetes, de vannak külső nézetes jelenetei is. A történet egy évvel Az elveszett frigyláda fosztogatói után és egy évvel Az utolsó kereszteslovag eseményei előtt játszódik, mi pedig a Troy Baker hangján megszólaló, de Harrison Ford arcvonásaival rendelkező kalandort irányítjuk, aki eszét és ostorát használva vág át az ellenfeleken, old meg rejtélyeket és fedez fel kincseket.
Elolvasom a tesztetPC-n és Xbox Series X|S-en már elérhető a Wolfenstein szérián edződött MachineGames belsőnézetes akció-kalandja.
Új és eredeti, ám a hivatalos kánont tiszteletben tartó kalandban menti a régmúlt relikviáit a nácik elől kedvenc régészünk.
Extra védelem nélkül jelenik meg a Bethesda és a MachineGames belsőnézetes akció-kalandjátéka.
Ha nem szeretek, amikor hosszú időre mozivá változik egy videojáték, akkor a Indiana Jones and the Great Circle alaposan fel fog idegesíteni.
Végre betekintést kaptunk a MachineGames belsőnézetes alkotásának játékmenetébe.
Szokatlan módját választotta az Xbox és a Bethesda az Indiana Jones and the Great Circle reklámozásának.
Axel Torvenius jobban szeretné, ha az eszünket és az ostorunkat használnánk majd.
A Premium Edition se rossz, de a Collector's Edition üt igazán.
Fontos kérdésekre adott választ a MachineGames belsőnézetes akció-kalandjának gamescomos trailere.
A MachineGames legújabb játéka természetesen a filmekhez hasonlóan fantasztikus elemekre épül majd, de ez nem jelenti azt, hogy ne vehetnének egy kis inspirációt a valóságból.
A legutóbbi Xbox Developer Direct során kiderült, hogy talán nem csak az Indiana Jones and the Great Circle az egyetlen újdonság, amin a MachineGames dolgozik.
Maguk a fejlesztők magyarázták el, miért döntöttek a sokaknak furcsa FPS-nézet mellett.
Indiana Jones megformálója helyett egy rutinos szinkronszínészt bízott meg a feladattal a Bethesda és a MachineGames párosa.
A MachineGames eddig titokzatoskodott a projekt kapcsán, az új Xbox Developer Direct során azonban masszív bemutatót tartott.
További három belsős stúdió is részt vehet a fejlesztésben.
Öt stúdió öt alkotása már biztosan ott lesz az év első Developer Directjén.
Todd Howard elárulta, hogy a MachineGames hogy áll jelenleg a fejlesztéssel.
A Microsoft Gaming pénzügyi vezetője egyáltalán nem fél attól, hogy a kieső PlayStationös eladásokat ne lehetne pótolni.
Érdekes részlet szivárgott ki a MachineGames műhelyében készülő akció-kalandról.
Egy másik, eddig Microsoft-exkluzívnak gondolt játék viszont akár még meg is jelenhet a Sony konzoljára.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)