Hirdetés

Kalapot fel, ostort a kézbe: 15 perces Indiana Jones and the Great Circle bemutató érkezett

|

Végre betekintést kaptunk a MachineGames belsőnézetes alkotásának játékmenetébe.

Hirdetés

Két nagy játéka van még erre az évre az Xboxnak, az egyik a napokon belül felszálló Microsoft Flight Simulator, a másik pedig a decemberben érkező Indiana Jones and the Great Circle. A Wolfenstein szériát feltámasztó Machinegames játéka olyan, olyan benyomást kelthet a franchise-t esetleg nem ismerő játékosokban akár egy belsőnézetes Tomb Raider vagy Uncharted. A kameranézeten túl szintén jelentős különbség még, hogy sokunk kedvenc régészprofesszorának a nácikkal gyűlik meg a baja a második világháború előestéjén.

Minden egy betöréssel kezdődik, aztán felgyorsulnak az események, és Indy egy, a fél világot átszelő kaland kellős közepén találja magát, oldalán egy talpraesett olasz újságírónővel, Gina Lombardival, aki a testvérét keresi. Ketten együtt próbálják keresztülhúzni Emmerich Vosst, egy különleges ereklyékre vadászó náci régész terveit, amelyek részei egy nagyívű, globális összeesküvésnek.

Hirdetés

A konfliktus nyilván elkerülhetetlen a két fél között, így Indy többször is kénytelen szavak helyett az erőszak nyelvén beszélni, és ököllel, ostorral, stukkerrel, vagy ha épp kéznél van, akkor ásóval ártalmatlanítani a Reich katonáit. De nem a harc áll a játékmenet fókuszában, hanem a felfedezésre és rejtvényfejtésre támaszkodó kalandozás, természetesen halálos csapdákkal fűszerezve.

A játék során számos eszközt használhatunk céljaink elérésére a búvárkodáshoz elengedhetetlen légzőkészüléktől a fáklyán és a fényképezőgépen át Indy naplójáig. De lesznek olyan küldetések is, amikor az álcázás, máskor pedig a figyelemeltereléssel kombinált lopakodás az egyetlen célravezető megoldás. A kiütött ellenfeleket elrejthetjük, megelőzve, hogy társaik rájuk leljenek, és riadóztassanak.

XP-helyett kalandpontokat kapunk a sikeresen teljesített küldetésekért, amelyekből Indy tucatnyi képességét fejleszthetjük. A Lucky Hat hatására például a professzor szó szerint leporolja szerencsehozó kalapját, és visszatérhet abba a küzdelembe, amelyikben pillanatokkal korábban alul maradt.

Nagy, nyitott helyszínek is lesznek, amelyeken kedvünk szerint letérhetünk a fő történetszálat követő ösvényről, új kalandokat, kihívásokat keresve. Ezekben PC-n és Xbox Series X|S-en már december 9-étől elmerülhetünk (bekerül a Game Passbe is), a PS5-ös változat pedig valamikor 2025 tavaszán debütál majd.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)