Doom - így készült a pálya 100 000 Revenanttal
Egy srác elhatározta, hogy a Doom pályaszerkesztőjében megépíti a legpokolibb pályát, amit valaha láttunk. Majdnem sikerült is neki.
Az id Software folytatja a legendás Doom sorozatot az egyszerűen csak Doom névre hallgató epizóddal (eredetileg Doom 4), amely igazából nem folytatás, hanem az eredeti játék újragondolása. A Doom a Marson játszódik, ahol az UAC Corporation felfedezett néhány mesterséges jelet, amik démonokat idéznek meg a pokolból. Persze a hangsúly nem az FPS történetén, hanem azon a harcrendszeren van, amit az id Software csak úgy jellemzett, hogy "badass démonok, batár nagy fegyverek és folyamatos mozgás", persze a lehetőségeink száma ennél jóval több. Különböző fegyverek (például egy láncfűrész), változatos közelharci kivégzések és aprólékosan megtervezett, stílusos pályák gondoskodnak a klasszikus Doom élményről, míg az id Tech 6 grafikus motor tesz arról, hogy ámokfutásunk kellően látványos és véres legyen. A Doom többjátékos módja is sok újdonságot tartogat a játékosok számára, hiszen visszatérnek benne a kampány új funkciói és különleges buffokkal varázsolja minden eddiginél izgalmasabbá a multiplayert. Ha még ez sem nyújtana elég szórakozást, akkor a Doom pályatervező eszköze és a közösség által gyártott tartalmak gyűjtőhelye, a SnapMap biztosan jó szolgálatot tesz, amivel kedvünkre hozhatunk létre új térképeket és játékmódokat.
Elolvasom a tesztetEgy srác elhatározta, hogy a Doom pályaszerkesztőjében megépíti a legpokolibb pályát, amit valaha láttunk. Majdnem sikerült is neki.
A Doom SnapMap térképkészítője meglehetősen sokoldalú program, de azért mégsem egy teljesen felszerelt modkészlet. Mondjuk ez nem volt akadály egy lelkes játékosnak, hogy kifacsarja az egész játékélményt.
A Doom széria új része hatalmas sikernek tűnik. Ezt nem csak a visszajelzések, hanem a PC-s, digitális eladások is alátámasztják.
Ébredtél már úgy, hogy szeretnél látni egy modern játékot egy 1993-as lövölde motorjával? Akkor most minden álmod teljesülhet.
Bár sok játék csak a megjelenése hetében tud felkerülni a heti játékeladási toplistára, a Doom sikere közel sem múlik ilyen gyorsan.
A Doom több okból is az év egyik legnagyobb meglepetése, mely épp abban jó, amiben nem vártuk, és épp abban nem olyan jó, amiben azt hittük, jobb lesz.
Egy átlag játékos még 14 óra után is legfeljebb a történet végére ér el, a titkos helyeket több időbe telik megtalálni. Egy speedrunnernek másfél óra kellett, hogy eljusson a végéig.
Egy játékos egyetlen halál nélkül tolta végig az új Doomot a legdurvább nehézségi fokozaton.
Ha gondjaid voltak a Doom futtatásával, akkor javasoljuk, hogy töltsd le a legfrissebb AMD drivert. A fejlesztők komoly teljesítménynövekedést ígérnek.
Ha nem tudjátok kivárni, amíg megérkezik a játékotok vagy csak kíváncsiak vagytok, hogy kezdődik a Doom sztorija, akkor ez a videó segít majd.
Várható volt, hogy a bethesdás srácok nem fognak fukarkodni az utalásokkal a legújabb Doomban, vegyük hát sorra, miket találtak meg eddig a játékosok.
Rengeteg elrejtett apró poén van az új Doom-ban, de ez az interaktív móka külön figyelmet érdemel.
Ha valaki kicsit szenvedne az első végigjátszással, akkor segítünk. Befutott a Doom csalások teljes listája, helló nosztalgia.
A Doom fejlődési rendszerének lényege hogy irtsuk a férgesét, majd erősebbé válva folytassuk az előbbit, de persze nem csak ennyiből áll az új rész, sokkal változatosabb koncepciót kapunk az id Software szerint.
A Bethesda úgy döntött, nem küld ki sajtópéldányokat a Doom megjelenése előtt, minden újságíró csak leghamarabb pénteken kaphatja meg.
Egy rajongói munkából kiderül, hogy a Doom akkor is elképesztően brutális, ha minden gyurmából van.
Befutott a Doom utolsó előzetese, ami mellé rengeteg hasznos infót is megosztott velünk a Bethesda.
Május lesz a szezon legerősebb hónapja: kezdésnek jön a Battleborn, amit nem sokkal az Uncharted 4, a Doom, Homefront: The Revolution, az Overwatch, a Total War: Warhammer és az új Tini nindzsa játék követ.
A Bethesda egy zseniális titkot rejtett el a Doom minden pályáján, aminek a régi rajongók biztosan örülni fognak.
A fejlesztők egy olyan brutális nehézségi fokozatot tettek a játékba, amit az irodában még senkinek nem sikerült legyűrni.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)