A Doom még nem jelent meg, csak körülbelül két hét múlva fog, ezért az alább olvasható és látható dolgok alighanem spoilernek számítanak. Csak az olvasson tovább, aki tudni akarja a játék egyik nagy titkát, amivel egyébként a megjelenés utáni napokban valószínűleg amúgy is tele lesz a net.
Aki játszott a Wolfenstein: The New Order vagy The Old Blood játékok valamelyikével, és bizonyos helyeken ledőlt pihenni, egy rémálomban találta magát. Ez a gyakorlatban azt jelentette, hogy a Wolfenstein 3D néhány pályáját játszhattuk végig úgy, hogy az ellenfelek és a pálya a régi voltak, de Blazko az új fegyvereket használhatta.
Az id Software a Doomba is rakott valami hasonlót. Minden egyes pályán található egy titkos kar, amit meghúzva valahol kinyílik egy átjáró. Ha ezen belépünk, a régi játék egy pályáján találjuk magunkat, viszont itt nem csak a fegyverek modernek, hanem az ellenfelek is. A csapat arra azért odafigyelt, hogy a szörnyek ugyanoda szülessenek, ahova anno a régiek, továbbá a régi zenéket hallhatjuk.
Amellett, hogy nyilván tök jó élmény lesz újra bejárni a régi folyosókat, így legalább össze lehet hasonlítani, mennyiben különbözik az új és a régi... pályadizájnja. Az is valami.