Doom - hallgasd meg a hosszabb, kibővített soundtracket
Mick Gordon, a Doom zeneszerzője megtoldotta egy csomó új alapanyaggal a már amúgy is zseniális soundtracket, mutatjuk is nektek.
Az id Software folytatja a legendás Doom sorozatot az egyszerűen csak Doom névre hallgató epizóddal (eredetileg Doom 4), amely igazából nem folytatás, hanem az eredeti játék újragondolása. A Doom a Marson játszódik, ahol az UAC Corporation felfedezett néhány mesterséges jelet, amik démonokat idéznek meg a pokolból. Persze a hangsúly nem az FPS történetén, hanem azon a harcrendszeren van, amit az id Software csak úgy jellemzett, hogy "badass démonok, batár nagy fegyverek és folyamatos mozgás", persze a lehetőségeink száma ennél jóval több. Különböző fegyverek (például egy láncfűrész), változatos közelharci kivégzések és aprólékosan megtervezett, stílusos pályák gondoskodnak a klasszikus Doom élményről, míg az id Tech 6 grafikus motor tesz arról, hogy ámokfutásunk kellően látványos és véres legyen. A Doom többjátékos módja is sok újdonságot tartogat a játékosok számára, hiszen visszatérnek benne a kampány új funkciói és különleges buffokkal varázsolja minden eddiginél izgalmasabbá a multiplayert. Ha még ez sem nyújtana elég szórakozást, akkor a Doom pályatervező eszköze és a közösség által gyártott tartalmak gyűjtőhelye, a SnapMap biztosan jó szolgálatot tesz, amivel kedvünkre hozhatunk létre új térképeket és játékmódokat.
Elolvasom a tesztetMick Gordon, a Doom zeneszerzője megtoldotta egy csomó új alapanyaggal a már amúgy is zseniális soundtracket, mutatjuk is nektek.
Az eredeti Doomot továbbra is nagyon sokan szeretik, várható volt, hogy idővel valaki a legújabb részt is visszaköltözteti az eredeti játékba.
Egy olyan játékban, mint a 2016-ban megjelent DOOM egyetlen képkocka megrajzolása mögött is rengeteg számítás rejlik. Hogyha pontosan tudni szeretnéd, mi mindent csinál a videokártyád a másodperc tört része alatt, akkor egy nemrég írt tanulmány segítségedre lehet ebben.
A fejlesztők beteljesítik a korábbi ígéreteiket, és két nagyon fontos lehetőséget építenek be a játékba. A DOOM visszavár egy kis közösségi hentelésre.
A játék producere elárulta, hogy milyen újdonságokkal bővül majd a Doom multiplayer módja az elkövetkező időszakban.
Sokáig derekasan állta a próbát a Denuvo rendszere, de a crack csapatok ezúttal is egy kicsit kitartóbbak voltak.
Megérkezett végre a Doom első letölthető csomagja, ami új tartalmak mellett funkciókat is hoz.
A gamescomot és a GDC Europe-ot megelőzően még egy fontos videojátékos eseményt tartanak: ez a Bethesda-féle QuakeCon, ami ma veszi kezdetét.
Hamarosan nem csak a monitoron láthatjuk viszont a Doom félelmetes démonait, a még idén megjelenő társasjáték készítéséért pedig az egyik legsikeresebb vállalat felel majd.
Új előzetesen mutatkozik be a Doom következő ingyenes frissítése, illetve az első prémium DLC, az Unto The Evil.
Ahogy arról már a hónap elején írtunk, a Doom akkori frissítése a Vulkan API támogatását hozta. Nem sokat kellett rá várni, és már az ingyenes demót is mindenki kipróbálhatja ezzel a technológiával.
Miután a Doom Ultra Nightmare fokozatát elég hamar legyűrték a speedrunnerek, további nehezítéseket találtak ki hozzá.
A Doom legújabb frissítése a Vulkan API hivatalos támogatását hozta, mellyel a korábban is elérhető látvánnyal, de több framerate-tel játszhatnunk.
A Bethesda készíttetett egy állítása szerint 1:1-es arányú Doom BFG replikát. Tényleg nagy.
A Bethesda beharangozta, hogy mikor számíthatunk a Doom megjelenés utáni első nagy frissítésére, amely a hibajavítások mellett olyan plusz funkciót is hoz magával, mint a Photo Mode.
Aki esetleg csak most hallaná a továbbrobogó hype-vonat zakatolását, az sem maradt le semmiről, ugyanis a Doom első pályája az E3 hete után is kipróbálható marad még egy darabig.
Az éjjel még csak a bejelentés történt meg, de már le is lehet tölteni a kipróbálható verziót.
Ha eddig még nem vettétek meg a Doomot, mert nem tudtátok eldönteni, nektek való-e, most egy demó segíthet.
A Doom Unto the Evil DLC-je új pályákkal, démonnal, fegyverrel és sok mással bővíti a játékot.
Virtuális valóság eszközökkel is játszhatjuk jövőre a Bethesda két játékát.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)