Megjelent a Doom első nagyobb DLC-je, az Unto The Evil, ami nem csak új tartalmakat ad hozzá a játékhoz, de új funkciókkal is bővíti az alapos renováláson áteső multiplayer módot. Amióta csak átvette az id Software a többjátékos rész fejlesztését, rengeteg igazítás történt, viszont ez még közel sem minden.
Marty Stratton, a Doom vezető producere egy interjúban beszélt arról, hogy milyen frissítéseken dolgozik a csapat, melyek közül talán az egyik legfontosabb a free-for-all deathmatch mód. Ez nyilván egy ilyen játékban alapvető dolognak számít, de valahogy eddig mégis kimaradt:
"Rengeteg játékos kérte ezt a módot. Eddig minden játékmód csapatalapú volt és sok visszajelzést kaptunk a játékosoktól arról, hogy ez így nincs rendben, szóval szerettük volna megvalósítani."
Stratton szerint az még nem biztos, hogy a démonos power-up ebben a módban benne lesz-e, mert szerinte a deathmatchnek egy sokkal tisztább játékélmény kell, hogy legyen. Természetesen a játék pályaszerkesztője, a Snapmap is bővül majd, első körben a keresési lehetőségekre fókuszálva:
"Szeretnénk, ha sokkal jobban csoportosítaná a rendszer a rajongók által készített tartalmat. Sokat fogunk dolgozni azon, hogy a játékosok a számtalan alkotás között is nagyon gyorsan megtalálják azokat a mapokat, amik a számukra a legérdekesebbek lehetnek."
A frissítések zöme ugye a többjátékos részre fókuszál és habár Stratton nem beszélt arról, hogy számíthatunk-e újabb egyjátékos tartalmakra, azt azért elárulta, hogy egy amolyan score attack módra biztosan számíthatunk majd. Ennek ugye más játékokban az a lényege, hogy minél több pontot összegyűjtve lépkedünk fel a ranglétrán, szóval biztosan érdekes lesz ezzel a csavarral újra nekimenni a kampánynak.