E3 2016 - fejlesztői bemutatón a Civilization VI
A készülő folytatás fejlesztői kivittek egy buildet az E3-ra és be is mutatták élőben mindenkinek.
Az alapjaiban az előző részre hajazó Civilization VI innovációja a részletekben bújik meg. Birodalmunk kiterjesztése érdekében nem csak több stratégia alkalmazására lesz lehetőségünk, de a játék noszogatni is fog arra, hogy a pályának megfelelően változatosan játszunk. Az eddig megszokottal szemben a város fejlesztéseit nem ugyanarra a mezőre tesszük, ahol a város van, hanem a körülötte lévő mezőkön helyezhetjük el, az adott mező adottságaihoz igazítva. A kutatási rendszerben lehetőségünk lesz gyorsabban végrehajtani egy-egy fejlesztést, hiszen az adott kutatási területhez tartozó építményeink felgyorsítják a haladást. Ha mondjuk a part mentén építkezünk, akkor sokkal gyorsabban tudunk ütőképes flottát építeni. A diplomácia terén a történelmi személytől függően lesz más motiváció, ami igazodni fog a történelmi személyiséghez. A harcok esetében ismét kombinálhatunk majd egységeket, habár sokkal szigorúbb megkötésekkel. Azonos típusú egységeket vonhatunk össze vagy pedig support egységeket.
Elolvasom a tesztetA készülő folytatás fejlesztői kivittek egy buildet az E3-ra és be is mutatták élőben mindenkinek.
Sokan már most úgy látják, hogy a hatodik rész megegyezik az előzővel, ezzel szemben viszont remek új ötletek lapulnak a motorház alatt.
A PC-exkluzív Civilization VI egy hangulatos trailerrel mutatkozott be, az exkluzivitás azonban egyáltalán nem azt jelenti, hogy ne játszhatnánk kontrollerrel.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)