Korábban már láthattuk, hogy a Wolfenstein: The New Order játékmenetét egyfajta kettősség jellemzi, de Jens Matthies kreatív rendező szerint ez nem csak a csaták megközelítésében mutatkozik meg.
A legendás sorozat modern folytatása mindjárt boltokba kerül, ennél fogva a rendező úgy gondolta, hogy jó ötlet lenne még gyorsan a megjelenés előtt megválaszolni a játékosok legfontosabb kérdéseit, amit aztán tegnap egy Reddit AMA keretében jól meg is tett.
Matthies elmondott egy igen érdekes dolgot a játékról, miszerint a kampány korai szakaszában egy döntési helyzetbe kényszerülünk majd, amivel egy olyan alternatív idővonalat nyitunk meg, ami nem csak a játék végét befolyásolja, de a teljes kampány hangulatát is: "A játék csak egyjátékos kampányt tartalmaz, de azt rengeteg tartalommal töltöttük meg. Talán a legérdekesebb dolog, hogy még a játék elején egy olyan döntést kell hozni, ami megváltoztatja a játék hátralévő részét. Érdemes lesz majd mégegyszer elkezdeni, hogy megnézzétek mi történik a másik választás esetén."
Nem akarta lelőni a poénokat, szóval csak annyit árult el, hogy a döntés a történet mellett a játékmenetet is megváltoztatja egy kicsikét, ezért sem gondolnak rá úgy, mint egy egyszerű alternatív befejezésre. Az elágazó történet mellett még egyéb felfedeznivalókat is rejteget a játék, amik elméletileg úgy 20 órára tolják majd ki a teljes játékidőt, amennyiben tényleg mindent meg akarunk találni, persze ez nem foglal magába egy második végigjátszást.
A Wolfenstein: The New Order megjelenés május 20-án várható nálunk PC-re, Playstation 3-ra, PlayStation 4-re, Xbox 360-ra és Xbox One-ra. Ti várjátok már?