A MocoSpace 1500 fős mintát véve alapul kimutatta, hogy az általa üzemeltetett mobil internetes szórakoztató portálon a férfiak és nők aránya 53 % és 47%.
Ami viszont inkább meglepő, hogy a férfiak a játékokban sokkal szívesebben vásárolnak és halmoznak fel virtuális javakat, mint a nők. A felmérés szerint az összes virtuális javaknak mindössze 31%-a kapcsolódik a hölgyekhez és 69%-a a férfiakhoz, sőt, értékben ezen javak 90%-a köthető a férfiakhoz és csak 10%-a a nőkhöz.
Hibás lenne azonban mindebből azt a következtetést levonni, hogy a férfiak jobban szeretnek vásárolni, mint a nők. Személyes véleményem szerint mindössze annyi van a dolgok hátterében, hogy interneten keresztül nem kell megélni azt a tortúrát, amit a párunkkal élünk meg, egy átlagos hipermarketes bevásárláskor. A neten nem kell órákat szobroznunk, míg kedvesünk felpróbál 20 különböző bugyit, majd a végén kijelenti, hogy egyik sem jó igazán.
A felmérés egyébiránt azt is kimutatta, hogy a férfiak átlagosan napi 21 percet, míg a nők 19 percet töltenek a MocoSpace által üzemeltetett játékokkal, ez tehát majdnem ugyanannyi.
Mindez azt jelenti, hogy jobban megéri férfiakra kihegyezett játékokat készíteni, mint olyat, ami a nőket mozgatja meg jobban, hiszen a férfiak körében népszerűbb címeket jobban szeretik a reklámozók is, ergo több bevételt hoznak.