Kettős magyar siker a szingapúri diákolimpián (x)
Az Óbudai Árpád Gimnázium két tanulója is éremmel tért haza a 33. Nemzetközi Informatikai Diákolimpiáról.
Az Óbudai Árpád Gimnázium két tanulója is éremmel tért haza a 33. Nemzetközi Informatikai Diákolimpiáról.
A TwilioQuestben egy szerepjáték keretei között tanulunk meg egy-két trükköt a programozásról, közben pedig karakterünket fejlesztjük.
Még mindig van mit mutatni a hamarosan megjelenő kiegészítőből.
Most tessék azt mondani, hogy ezeknek az átkozott játékoknak semmi haszna, csak a vér, meg az erőszak.
A Triseum a diákok és a tanárok bevonásával azt tűzte ki céljául, hogy az összes tankönyvet videojátékokra cserélje.
A JátékosLét Kutatóközpont alapítója tíz év tapasztalatait gyűjtötte egy kötetbe, így rendkívül alapos összefoglalását olvashatjuk annak, mi mindent ültethetünk át a játékok világából a hétköznapokba.
Tobzódunk a kutatásokban, megint lehetőség van segíteni pontosítani a gamerekről alkotott összképet. A JátékosLét szokásos éves kérdőívének kitöltésével most nemes célt szolgálsz, de persze a 100 ezer forintos vásárlási utalvány sem jön rosszul, ugye?
Ez a gép már megverte a világ egyik legjobb go játékosát, de képes lesz vajon a StarCraft 2 összetettségével is megbirkózni?
Egy hét alatt 59 millió órát játszottunk, és 5,8 milló emberen hajtottuk át lóval.
A versenyjátékokkal szerzett tapasztalatok a valódi vezetés során is hasznunkra válhatnak - szeretjük ezt gondolni, de milyen, amikor a tudomány is foglalkozik a kérdéssel? Ha jól vezetünk a játékban, akkor milyen sofőrök leszünk a valóságban?
A brit Királyi Művészeti Egyetem diákja díjat is nyert a program tervével, ami nagyban megkönnyítené egy városban tervezett építkezések elbírálását és a városkép alakítását.
A valóságban sokszor vannak előítéleteink a csapatmunkával kapcsolatban, de mi a helyzet az online együttműködéssel? Bányai Fanni pszichológus most ezt a témát vizsgálta meg közelebbről is.
Újabb művészt ihletett meg az emberi lét, aki elképzelte, milyenek lennének a mindennapjaink, ha egy videojáték lenne az életünk.
Kiosztották a gamescomon a legjobb játékoknak járó díjakat, a Zelda-franchise készülő legújabb darabja pedig többet begyűjtött közülük. Mutatjuk a további díjazottakat is.
Jane McGonigal eredetileg arra találta ki később világsikerré vált játékát, hogy saját egészségügyi problémáiról terelje el a figyelmét. Később százezreken segített az egyszerű, ám mégis hatásos alkalmazás.
Közelebbről is megvizsgáltuk a magyar fejlesztésű Fligby-t, amely a pszichológiából ismert "flow" elméleten alapul és nem is annyira játékról, mint inkább egy interaktív vezetésfejlesztő szimulációról van szó.
A Civilization sorozat iskolába megy, de nem ő felel történelemből. Egy alternatív eszköz lesz a tanárok kezében.
Sok apa-fia kapcsolatot láthattunk már játékban ábrázolva, de olyan viccesen még valószínűleg senki nem dolgozta fel a témát, mint az Excalibur Games indie csapata.
Egy norvég cég a Minecraftban alapította meg az új irodáját, ahol az ügyfeleikkel akár meetingeket is tudnak szervezni.
A megjelenést követő öt napon belül már több mint félmillióan töltötték le a Telekom mobiljátékát, ami a több száz évnyi kutatómunkát váltott ki.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)