Az egyik tervező apja ihlette a Skyrim óriásait
Nem nehéz észrevenni a hasonlóságot Jonah Lobe édesapja és a Bethesda játékának lényei között.
Fél évtizedes szünet után ismét jelentkezik az Elder Scrolls széria, mégpedig a The Elder Scrolls V: Skyrim című epizóddal. Mindamellett, hogy a játék megtartja az elődökre jellemző, lényegében kasztoktól független karakterfejlesztést, a szabadon felfedezhető hatalmas területeket, azért több ponton is komoly változásokra számíthatunk. Példának okáért megjelenik a kétkezes harc, egyszerre forgathatunk akár két csatabárdot is, valamint mindkét kezünkből - ha előtte szabaddá tettük őket - villámot és tűzlabdát dobálhatunk az ellenséges szörnyekre, amelyek végre nem velünk együtt erősödnek. A legszembetűnőbb változás a korosodó Gamebryo motor lecserélése egy saját fejlesztésűre jelenti, minek köszönhetően a The Elder Scrolls V: Skyrim 2011 legszebb játékai közé verekedheti be magát.
Nem nehéz észrevenni a hasonlóságot Jonah Lobe édesapja és a Bethesda játékának lényei között.
A lelkes rajongók egy része úgy gondolja, hogy a Morrowind már most elárulja, hogy miről fog szólni a Skyrim folytatása.
A Bethesda imádott akció-szerepjátéka már csak a kenyérporítót és az Xbox One X-et nem támogatja, viszont az utóbbit várhatóan a közeljövőben orvosolni fogja egy frissítés.
Befutottak az első tesztek a Bethesda játékának switches változatáról, és úgy tűnik, hogy a sárkányvadászat kis képernyőn is működik.
A beszédes nevű Skyrim Together nevű mod fejlesztői mutatják meg, milyen a közös játék a legújabb változat használatával.
A Bethesda legendás akció-szerepjátékának zenei albuma nem is kaphatna stílusosabb megjelenést a SPACELAB9 limitált kiadású, bakelit-gyűjteményénél. Azonnal akarjuk.
Hamarosan befut a Skyrim Switch verziója, ami az első The Elder Scrolls játék lesz bármilyen Nintendo platformon. Ennek örömére a srácok csináltak egy retro dobozképet hozzá.
A Bethesda végre megerősítette a dátumot, nem kell már sokáig várnunk Skyrim switches megjelenése.
Az idei gamescomon kipróbálható a THe Elder Scrolls V: Skyrim Nintendo Switch portja, ami ugyan csodákat nem tesz, de simán hozza a remek hordozható élményt.
A Skyrim egyik legtöbbet kritizált része az NPC-k korlátozott viselkedése és eszköztára, de egy csapásra érzelemgazdag karaktereket faraghatunk belőlük egy új modnak köszönhetően.
Egy ideje folyik már a Lordbound című Skyrim-mod fejlesztése, ami több órányi új kalandot tartogat a rajongóknak, a helyszíneit pedig új screenshotokon leshetjük meg.
Valószínűleg ez a legjobb lehetőségünk arra, hogy átélhessük a From Software kalandját PC-n.
Már nem kell sokat várnunk a nagyszabású Skyrim mod megjelenésére, ami egy új motorral megalkotott Brumába kalauzol el minket.
A népszerű rajongói teóriát most egyszer és mindenkorra megcáfolta a Bethesda, nincs több találgatás, meg egyrészt-másrészt gondolatmenet.
Sok érdekes dolgot láthattunk a Bethesda előadásán, de a várva várt The Elder Scrolls VI még mindig nem került szóba, Pete Hines pedig el is árulta, hogy miért.
Befutott az első trailer a The Elder Scrolls: Skyrim legújabb, Nintend Switch változatából és rögtön a legütősebb kosztüm is bemutatkozott.
A Bethesda nem olyan játékokat készít, amiket egyszer végigjátszunk, aztán örökre félreteszünk.
Igazi Dragonbornnak nem lehet gond üvöltözéssel sárkányokat ölni, de Rudeismnek meggyűlhet vele a baja.
Nem egy eltúlzott marketingkampány áldozatai lettünk: tényleg kezünkben hordozhatjuk majd a Bethesda RPG-jét.
A The Elder Scrolls V: Skyrim eddigi legösszetettebb kiegészítője tovább él, jövőre letölthető tartalom érkezik hozzá.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)