Hirdetés

Ilyen az, amikor a Skyrim és a The Sims találkoznak

|

A Skyrim egyik legtöbbet kritizált része az NPC-k korlátozott viselkedése és eszköztára, de egy csapásra érzelemgazdag karaktereket faraghatunk belőlük egy új modnak köszönhetően.

Hirdetés

Továbbra is maximális sebességgel zakatol a Skyrim-vonat, hiszen jön a VR-változat, Nintendo Switchre is bemutatkozik a Bethesda szerepjátéka, hogy arról a kismillió modifikációról már ne is beszéljünk, amiket a lelkes játékosok gyártanak folyamatosan (ott a Lordbound, a Beyond Skyrim és a Draw - A Dueling Mod, hogy csak néhányat említsünk).

Hirdetés

A legújabb mod, a CiF-CK nem kisebb dolgot próbál elérni a játék módosításával, minthogy az NPC-ket kicsit közelebb viszi a The Simsben tapasztalt viselkedési formákhoz, ráadásul ezt nem egy elhivatott modder vitte véghez, hanem az Észak-Karolinai Állami Egyetem és a Lisszaboni Egyetem informatikus kutatói, akik eredményeiket a New York-i IEEE Conference alkalmával prezentálják hamarosan. A közleményük szerint a mod olyan társadalmi viselkedésmodelleket alkalmaz, amelyek az egyes NPC-ket reaktívabbá, alkalmazkodóbbá teszik a játékosok viselkedésével kapcsolatban. Mutatunk rá példákat a galériában: 

A modot ide kattintva tudjátok letölteni. Ti tesztek vele egy próbát?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)