Továbbra is maximális sebességgel zakatol a Skyrim-vonat, hiszen jön a VR-változat, Nintendo Switchre is bemutatkozik a Bethesda szerepjátéka, hogy arról a kismillió modifikációról már ne is beszéljünk, amiket a lelkes játékosok gyártanak folyamatosan (ott a Lordbound, a Beyond Skyrim és a Draw - A Dueling Mod, hogy csak néhányat említsünk).
A legújabb mod, a CiF-CK nem kisebb dolgot próbál elérni a játék módosításával, minthogy az NPC-ket kicsit közelebb viszi a The Simsben tapasztalt viselkedési formákhoz, ráadásul ezt nem egy elhivatott modder vitte véghez, hanem az Észak-Karolinai Állami Egyetem és a Lisszaboni Egyetem informatikus kutatói, akik eredményeiket a New York-i IEEE Conference alkalmával prezentálják hamarosan. A közleményük szerint a mod olyan társadalmi viselkedésmodelleket alkalmaz, amelyek az egyes NPC-ket reaktívabbá, alkalmazkodóbbá teszik a játékosok viselkedésével kapcsolatban. Mutatunk rá példákat a galériában:
A modot ide kattintva tudjátok letölteni. Ti tesztek vele egy próbát?