A legtöbben nem is gondolnak bele abba, hogy a játékok karaktereinek kinézetéhez honnan veszik a fejlesztők az inspirációt. Pedig sokszor nem csak véletlenszerűen rajzolnak valamit.
Jonah Lobe régi arc volt a Bethesdánál, már a Fallout 3-on és az Oblivion kiegészítőjén is dolgozott. Ő alkotta meg a Skyrim óriásait, és mint azt a napokban elárulta, külsejüket az apjáról mintázta. Ez alapvetően lehetne egy megható, szívhez szóló, könnyfakasztó sztori, viszont Lobe a tweetjében megjegyezte, hogy a fatert így több millió alkalommal nyírták ki a játékosok.
I created the #Skyrim Giant to look like my dad - no, I'm not joking - which means that my dad has been killed millions of times all over the world.
— Jonah Lobe (@Jonahlobe) February 28, 2018
RT if you've killed killed my dad. pic.twitter.com/zERqDdw7Z5
Egyébként ő maga az apuka. Az óriások láttán az ember egy valamivel undergroundabb arcot képzelne el, de azért így is okés.
An in-game screenshot from reality: pic.twitter.com/UNTtziOaj5
— Jonah Lobe (@Jonahlobe) February 28, 2018
Nagyon reméljük, hogy a Bethesda E3-as előadásán még több platformra bejelenti a Skyrimet, és így még több játékos kap lehetőséget arra, hogy óriásokat (avagy Lobe apját) csapjon le.