A The Elder Scrolls V: Skyrim már majdnem hibátlan (pláne a Special Edition), és a Fallout 4 is sokat javult a megjelenéshez képest. Ez viszont mindegy is, mindkettő instant klasszikussá vált, és a mai napig aktív a milliós játékosbázis.
A Skyrim esetében viszonylag egyértelmű a képlet: az újrakevert, jelenlegi generációs konzolokra is kiadott teljes kiadás egyértelműen visszahozott rengeteg rajongót. A Fallout 4-nél a folyamatos frissítések tartják fenn a lelkesedést.
A Bethesda több új címen is dolgozik jelenleg, de az biztos, hogy mindegyikben szeretnének kicsit ráerősíteni a történetmesélésre. Todd Howard elmondása szerint a Skyrimben nagyon jól működött az, hogy a játékos magának rendezhette a történetét, és ezt szeretnék tovább vinni.
Tökéletesíteni akarják a nagy, nyílt világban történő történetmesélést. Sandbox játékokban sokszor a sztori az ára a szabadságnak, de a Bethesda ebben is fejlődni szeretne. Kíváncsian várjuk, hogy ezt hogyan oldják meg. Az idei E3-on biztosan mutatnak majd valamit.