Nagyon kevés multiplatform cím hozza ugyanazt a felbontást és fps számot a Microsoft új konzolján, amit a PlayStation 4 esetében szinte természetesnek veszünk. A rajongók részéről sok támadás érte a céget emiatt, a vezetőség azonban higgadtan kezeli a témát. Szerintük a következő években az Xbox One-ból is ki lehet majd hozni ennél jóval többet is, csak időt kell adni a fejlesztőknek.
Boyd Multerer, az Xbox fejlesztési igazgatója egy interjúban elmondta, szinte teljesen biztos abban, hogy a saját konzoljuk is magabiztosan hozza majd a natív 1080p-s felbontást, ha a stúdiók jobban megbarátkoznak a konzolba épített GPU-val és ESRAM-mal.
„A hardver már végleges, csak a fejlesztőknek kell megtanulni alkalmazkodni hozzá. Rengeteg kihasználatlan potenciál rejlik a konzolban, és ha ezt elkezdik kihasználni, rengeteg pluszt tudnak még kihozni az Xbox One-ból" - mondta Multerer. "Fontos különbséget tenni a pixelek mennyisége és minősége közt, de hogy melyik irányba billen majd a mérleg nyelve, egyelőre nem tudni. Ha a fejlesztőknek sikerül az új motorokat hozzáigazítani az Xbox One GPU-jának architektúrájához, a stúdió összes jövőbeli játéka profitál majd belőle" - tette hozzá.
Ti mit gondoltok, utoléri majd az Xbox One a PlayStation 4-et?