Hirdetés

Nem, ez nem egy valódi hangár

|

A következő képek mutatják meg igazán, hogy miért is várjuk az Unreal Engine 4 elterjedését.

Hirdetés

Javier Lajara a művész, aki azon dolgozik, hogy kihozzon mindent, amit csak lehet az Unreal Engine 4 motorból. Úgy döntött, hogy az eredetileg használt platformját, a Unityt dobja, és a hangár projektet az Epic készletével folytatja.

Ahogy ránéztünk a képekre egyből tudtuk, hogy jó döntést hozott. Rengeteget kísérletezik a motorban rejlő lehetőségekkel, főleg a fényekkel. Ugyan a projekt még mindig csak fejlesztés alatt áll, mi már ámulunk a térképen. Ez eddig talán a leginkább valósághű alkotás, amit az Unreal Engine 4 képességeinek bemutatására hoztak össze.

Nektek hogy tetszik?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)