Eleinte kifizetődőnek tűnt hogy egy játékot kiadnak többféle platformra is, de időközben a kiadó rájött hogy mindez nem olyan egyszerű. A különféle platformok komoly többlet munkát igényelnek és rengeteg különféle kiadóval való egyeztetés is nagy erőforrásokat emészt fel. De a fő ok nem is ez a multiplatformosítás megszűnésére, hanem a THQ munkatársa úgy fogalmazott, ha egy platformra készítenek el egy játékot akkor jobban oda tudnak figyelni a minőségére és nem kell holmi külső stúdiókra hagyatkozniuk. A cég leginkább a PS3 és az Xbox360 körül favorizál. Tehát a cég még mindig kíván konzolra is fejleszteni, csak egyszerre többre nem.
A THQ stratégiát vált
Természetesen nem azt jelenti hogy a THQ ne lepne meg minket még több remek RTS-el. A felröppent információk leginkább a THQ azon döntései körül forognak hogy nem kívánnak több multiplatformos játékot készíteni.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés