Hirdetés

Scalebound - az irányítás és a főszereplő is teljesen más lett volna

|

Mint kiderült, Hideki Kamiya egyik első Platinumos ötlete, a végre megvalósuló Scalebound rengeteg más részletében is megváltozott a sárkányok bekerülése mellett.

Hirdetés

Hideki Kamiya már egyszer mesélt arról, hogy a Scalebound egészen máshogy valósul meg, ahogy azt eredetileg tervezte, ugyanis a különböző körülmények miatt kétszer is jegelniük kellett a projektet. A dínók lecserélése egy sárkányra viszont nem az egyetlen fontos részlet volt, ami megváltozott az évek múlásával.

"Mikor először elkezdtük, egy Wii-játékot akartunk, és a Wii Remote-ot akartuk használni, hogy utasításokat adjunk a dínóknak. Te irányítottad a dinoszauruszokat, te dirigálhattál nekik, és a dínók menő dolgokat csináltak" - mesélt a Scalebound eredeti koncepciójáról Kamiya. A mozgásérzékelős irányítás kukázása viszont nem az egyetlen nagy változás volt: "Átváltottunk dínókról sárkányokra, de akkor a főszereplő még gyengébb volt, mint most Drew a Scalebound kontextusában. Ami azt illeti, egy kislány volt eredetileg ezekkel a sárkányokkal. De ahogy készítettük a prototípust, rájöttem, hogy nem csak nézni szeretném a harcokat, hanem sokkal inkább részt akartam venni bennük. Ekkor mondtam a csapatnak, inkább egy kardforgatót, valaki idősebbet szeretnék" - fejtette ki a Platinum Games feje.

Ahogy azt sokan kiemelték, attól, hogy a főszereplő idősebb lett, nem feltétlenül kellett volna megváltoztatni a nemét is, de ezen már nyilván nem fognak változtatni. Hogy milyen is lesz végül a rengeteg változáson átesett Scalebound, valamikor 2016 végén derül ki.

Ti várjátok már?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)