A Ubisoft nemrég bejelentette, hogy teljesen átdolgozzák a Rainbow Six: Siege fegyvereit, hogy azok a teljesen random recoil patternek helyett fix görbéket írjanak le, hasonlóan ahhoz, mint amivel a CS-ben is találkozunk. A fejlesztők elsősorban technikai okokra hivatkozva indokolták a változtatást, ugyanis továbbra is probléma, hogy a fegyverek nem mindig oda lőnek, ahová a célkereszt mutatja, ezzel a módszerrel pedig ez kiküszöbölhető lenne.
Nem kapna minden fegyver saját mintát, inkább családokba rendeznék azokat, így bizonyos fegyverek nagyon hasonlóan működnének. Hibana, Capitao, Ash és IQ fegyverei pontosan ugyanúgy húznak majd, ami például nagyon jó hír azoknak, akik szeretik a futkározós támadókat.
Az új rendszerrel probléma lehet, hogy sokkal nagyobb lesz a különbség a jó és a közepes játékosok között, akik ugyanis rászánják az időt, hogy megtanulják a fegyverek szórási mintáját, hatalmas előnyben lesznek azokkal szemben, akik az eddigiekhez hasonlóan reaktívan próbálnak játszani.
Emellett az is kérdéses, hogy mit fognak kezdeni a norecoil makrókkal, amikkel pontosan ellensúlyozható a fegyverek állandó visszarúgása. Néhányan örülnek a változtatásnak, de a legtöbben ellenzik a dolgot. Az biztos, hogy nem a jövő héten fogják bevezetni a változtatásokat, a Ubisoft hagy időt a tesztelése. Meglátjuk, mire jutnak.