Az Arkane-nak (nekik köszönhető egyébként a Dishonored) két stúdiója is van, egy Franciaországban, egy pedig Texasban, utóbbi dolgozott a félbeszakított Prey 2-n, míg a Battlecry-nak egyelőre nincs bejelentett játéka, azt azonban tudjuk róluk, hogy nagyrészt ex-Bioware fejlesztőkből áll a gárdájuk.
Néhány nyári értesülés is arról szólt egyébként, hogy az Arkane Studios átvette a teljes Prey 2 projektet a Human Head Studios-tól, bár hivatalos megerősítés azóta sem történt azóta, mindenesetre nagyon valószínű, hogy nem a véletlen műve ez a sok egybeesés és utalás.
Eredetileg a Prey 2 Id Tech 4 engine-en futott volna, de mivel állítólag a teljes projektet újrakezdték, simán beleférhet, hogy CryEngine-ben folytassák tovább. Kíváncsiak vagyunk, milyen egyéb címeket tartogatnak nekünk a srácok, hiszen a Dishonoreddel tényleg egy olyan játékot tettek le az asztalra, amit ha túlszárnyalnak, minden magazintól esélyes lehet a 90+ százalék.
Furcsa, de mostanság nem hallunk sokat az új Unreal 4 engine-ről, lassan érkezniük kéne már a bejelentéseknek erre a motorra is.