Ismét egy rendkívül átgondolt és részletesen kidolgozott játékra számíthatunk a CD Projekt RED-től, melynek sok eleméről még nem is hallottunk, és hogy később is legyen mire rácsodálkozni, valószínűleg a november 19-ére betervezett megjelenésig nem is fogunk. Pár dolgot azért elárul a csapat ilyen-olyan interjúkban.
Még a holnap esti Night City Wire előtt beszélgetett Michał Dobrowolski, a játék vezető játékmenet-dizájnere az EDGE magazinnal. Az interjúban szó esett a Weapon Proficiency rendszerről, melynek köszönhetően minél tovább használunk egy fegyvert, annál hatásosabbak leszünk vele, és idővel eljuthatunk arra a pontra, amikor - ahogy ő fogalmazott - "olyan lesz, mintha aimbotot használnánk". (Az aimbotok ugye azok a csalóprogramok, amik gombnyomásra automatikusan az ellenfelekre irányítják a célkeresztet.)
A gyakorlatban ez valószínűleg azt jelenti, hogy karakterünk megtanulja a visszarúgási mintát, és egyre stabilabban tartja majd eszközét. Ugyanakkor már az élmény miatt is érdemes lesz mindig valami újjal kísérletezni.