Az első világháború előestéjén játszódik a történet, nem sokkal azelőtt, hogy az európai dinasztiák ezer szállal egymáshoz kötődő fejei családi perpatvarukat a harcmezőn gondolták lerendezni, s ezzel a történelem addigi legnagyobb vérontása vette kezdetét.
A holland származású kémnő kalandjai során többször is szükségünk lesz arra, hogy képességeit és bájait bevetve elcsavarjuk a diplomaták, katonatisztek, arisztokraták fejét.
E mellett beépítésre kerül még egy (szerencsére kihagyható) minijáték is, amivel pénzt (sajnos nem igazit) tudunk keresni. Ilyenkor Mata színpadon táncol, s nekünk az egér kurzorjával kell követnünk a ritmust.
Még mindig viszonylag kevés információ áll rendelkezésünkre a játékról, de mindenképpen bizakodásra ad okot, hogy olyan dizájnerek dolgoznak rajta, mint Noah Falstein (LucasArts, DreamWorks, 3DO - pl. Sinistar, Indiana Jones and the Fate of Atlantis, Chaos Island) és a nála jóval ismertebb Hal Barwood, egybek mellett a Dragonslayer mozifilm forgatókönyvírója, s az Indiana Jones and the Fate of Atlantis projekt egyik vezetője, egykori LucaArts-os aranytojást tojó tyúk.