Közös erővel dolgozik a DICE, a Criterion, a Ripple Effect és a Motive Studio a következő Battlefield-játékon, aminek továbbra sem publikus a címe, sem a pontos megjelenési dátuma. Viszont amit most megmutattak, abból egy dolog biztosan kiderült: az a fajta pusztítás, ami a sorozat fénykorában annyira emlékezetessé tette a meccseket, újra a középpontba kerül. Az új Battlefield Labs videó egy rövid, nyers gameplay-részletet villant fel, de már ennyi is elég volt ahhoz, hogy a veterán rajongók szíve egy kicsit hevesebben dobogjon.
Az alkotók nem köntörfalaznak: azt szeretnék, ha a pusztítás nemcsak látványelem lenne, hanem a játékmenet szerves része. A céljuk, hogy a játékos úgy érezze, valódi taktikai előnyt kovácsolhat abból, ha képes lerombolni a környezetét. Az, hogy mit lehet felrobbantani, mi omlik össze egy jól irányzott tanklövéssel, egyértelmű és ösztönösen felismerhető kell, hogy legyen. A találatot kapott épületek nem egyszerűen eltűnnek a térképről, hanem fokozatosan esnek szét, először a homlokzat omlik be, majd a belső szerkezet adja meg magát.
A mechanika nem pusztán dekoráció, mivel a törmelék ott marad, és új taktikai lehetőségeket teremt. A rombolás útján tehát fedezéket, csapdát vagy éppen új útvonalat hozhatunk létre. A fegyverek és a járművek is különböző hatással lesznek a környezetre, és a játékos dolga lesz felismerni és kihasználni ezeket a különbségeket.
Mindez persze még formálódik. Azok, akik már bejutottak a Battlefield Labs programba, első kézből tapasztalhatják meg, hogy mennyire működik a koncepció a gyakorlatban. A fejlesztőcsapatok pedig visszajelzések alapján finomhangolják a rendszert.
Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.