Az egyik legjobb példa erre a Rockstar Manhunt című játéka, melyet már megjelenése előtt a sírba kívánt a média, leginkább a benne rejlő erőszakos tartalom miatt. A játék mégis viszonylag sikeres lett, nevét örökre megjegyezte a társadalom. A BBFC a felmérés során néhány Manhunt tulajdonost is megkérdezett, mégis mi ösztönözte őket a játék megvásárlására: "Volt az a gyilkosság, és a játékot tették felelőssé. Azon nyomban azt gondoltam, hogy látnom kell azt!" - magyarázta az egyik interjúalany. "Leginkább azért nehéz a Manhunt-al mit kezdeni, mert nem is engedi kikerülnünk azt a tényt, hogy szeretünk gyilkosságot színlelni" - mondta egy másik válaszoló. A médiában kialakított negatív összképnek hála, inkább érdeklődnek az erőszakos játékok iránt az emberek, mintsem hogy tartózkodjanak tőlük.
Az erőszakos játékokat eladja a negatív reklám
A British Board of Film Classification életkori besorolásokért felelős bizottság jelentése szerint, a sajtóban negatívként beállított videojátékok sokkal kelendőbbek, mint azt várnánk. A rossz hírek ellenére, éppen hogy sokkal keresettebbek ezek a termékek.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés