A megállapodás segítségével minden Unity tartalom futtatható lesz Flash alatt.
"Amikor a Unity elkezdte támogatni a Flash-t, akkor még nem dolgoztunk együtt, de az új partnerség azt jelenti, hogy minden Unity felhasználás futni fog Flash Player alatt." - nyilatkozta Diana Helande az Adobetól. Az Adobe több ilyen megállapodást is tervez jövőre.
"Amennyiben játékokról beszélünk, hatalmas nagyot nőt a közösségi és az alkalmi játékpiac. Azt is észrevettük, hogy a piac egyre inkább a mobilok felé fordul, és ki akarjuk a lehetőséget használni a mobilokon, és valójában mindenen, aminek képernyője van.
Az Adobe bemutatta a Flash Player 11.2-t és az Air 3.2-t is. Rengeteg újdonsággal rendelkeznek, többek között sokkal jobb 3D-s és videó dekóder lehetőségekkel. Analitikai alprogramok, és a fizetést felügyelő alrendszerek később kerülnek majd be a lejátszóba. Minden lépést azért tesznek, hogy a Flash egyre népszerűbb legyen a felhasználók körében.
Persze mindezt nem ingyen adják - bár most már az Unreal Engine és az Unity is támogatja az Adobe Flasht, az Adobe a bevételek kilenc százalékára tart igényt ilyen jellegű fejlesztéseknél.