A ZombiU annak idején a WiiU egyik legizgalmasabb, nem Nintendo által fejlesztett exkluzívja volt, ami jó exkluzív lévén kihasználta a gamepad lehetőségeit.
Mivel a PS4 és az Xbox One kontrollerén nincs második képernyő, PC-nél meg alapvetően eleve kontroller sincs, a Zombival kapcsolatban a legnagyobb kérdés volt, hogy a Ubisoft hogyan oldotta meg a gamepad egyedi funkcióinak kiváltását. Egy hosszú blogposztból megtudtuk, hogy a térképet átrakták az elsődleges képernyőre, de amikor nincs rá szükség, eltűnik. A HUD-ot nem vitték túlzásba, hogy ne vegyen el az élményből, a hátizsák az egész képernyőt eltakarja, és nem szünetelődik le a játék, ha elővesszük. Azt nem szabad elfelejteni, hogy a Zombi egy túlélőhorror, nem egy árkád zombis játék, és igyekeztek mindent úgy megoldani, hogy a folyamatos feszültség megmaradjon.
Az irányításon igazítottak, az FOV-t kicsit megnövelték, és bekerült egy ásó és egy szöges ütő a krikettütő mellé. Ezzel együtt viszont kivették a multiplayert, de talán annyira nem fog hiányozni.
A Zombi augusztus 18-án jelenik meg, csak digitálisan.